کریس کلمبوس کارگردان اقتباس سینمایی Thursday Murder Club شد

کریس کلمبوس ، با انتخاب «آمبلین» و «هلن میرن»، «پیرس برازنان» و «بن کینگزلی» برای اقتباس سینمایی Thursday Murder Club ، توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.

سرانجام، فیلمی براساس رمان باشگاه قتل پنجشنبه (Thursday Murder Club) اثر «ریچارد عثمان»، تحت عنوان «آمبلین» به تصویر کشیده می‌شود و «کریس کلمبوس»، کارگردان معروف فیلم‌هایی همچون هری پاتر و تنها در خانه، این اثر را کارگردانی می‌کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


کریس کلمبوس کارگردان اقتباس سینمایی Thursday Murder Club شد

رمان باشگاه قتل پنجشنبه (Thursday Murder Club) که در سال 2020 منتشر شد و درباره چهار دوست هفت ساله است که در یک جامعه بازنشسته زندگی می‌کنند و برای سرگرمی، پرونده‌های قدیمی جنایی را حل خواهند کرد. وقتی یک توسعه‌دهنده ملک مشکوک مرده پیدا می‌شود، این چهار نفر خود را در میانه اولین جنایت زنده خود می‌بینند.

حق انتشار این کتاب در بزرگترین معامله رمان اول در یک دهه فروخته شد. شرکت Amblin Partners پس از یک حراج رقابتی که مورد توجه 14 استودیو قرار گرفت، امتیاز جهانی فیلم را به دست آورد.

روز سه‌شنبه، «عثمان» درباره بازیگران این فیلم اقتباسی در X (توییتر) نوشت:

فقط با «آمبلین» تماس گرفتم و بازیگران فیلم #TheThursdayMurderClub فوق‌العاده هستند، فکر می‌کنم مردم آن را دوست خواهند داشت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی اقتباس سینمایی Thursday Murder Club با کارگردانی  چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: variety


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *