نخستین تصاویر از فیلم The Platform 2 منتشر شدند

کمپانی نتفلیکس به تازگی اقدام به رونمایی از تصاویر اولیه فیلم The Platform 2 که یکی از مورد انتظار و ترسناک‌ترین آثار سال است کرده که به خوبی حس و حال فیلم اول را یادآوری می‌کند.

فیلم پلتفرم 2 که ساخته «گالدر گازتلو-اوروتیا» از کشور اسپانیا است، یکی از دیوانه‌وارترین و شوکه‌کننده‌ترین آثار تاریخ نتفلیکس محسوب می‌شود که می‌خواهد سال 2024 اکران شود. این فیلم علمی تخیلی و ترسناک در سال 2019 به طور ناگهانی منتشر شد و به دلیل داستان تاریک و تیره‌ای که در آن به تصویر کشیده شده بود، توجه مخاطبین عمومی و منتقدان را به خود جلب کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


نخستین تصاویر از فیلم The Platform 2

اولین فیلم پلتفرم، نگاهی وحشتناک و دلهره‌آور به مفهوم فاصله طبقاتی داشت. در داستان این اثر، یک زندان مرموز و عمودی وجود دارد که دارای 334 طبقه است و در هر طبقه، دو زندانی زندگی می‌کنند. روزانه، غذاهایی کامل برای تمام زندانیان از طبقه بالا تا پایین تدارک دیده می‌شود؛ اما مصرف غذا از طبقات بالایی به طبقات پایینی ادامه می‌یابد.

افرادی که در طبقات اولیه زندگی می‌کنند، بیش از اندازه غذا دارند و به گونه‌ای می‌شود که برای طبقات پایینی غذا باقی نمی‌ماند و این باعث مرگ و میر بسیاری از زندانیان می‌شود. این فیلم، با هدف القا کردن یک پیام اجتماعی و فرهنگی با روایتی تلخ و تاریک به مخاطبین، توانست توجه زیادی را به خود جلب کند.

فیلم The Platform 2

شب گذشته، نتفلیکس تصاویر اولیه دنباله فیلم The Platform را منتشر کرد. در این دنباله، یک شخصیت جدید و مرموز پیدا شده که قانون جدیدی را در پلتفرم تعیین کرده است. آیا این قانون می‌تواند عدالت را در این زندان ترسناک برقرار کند؟ همچنین، کدام شخص وظیفه اجرای این قانون را بر عهده خواهد داشت؟

«گالدر گازتلو-اوروتیا» بار دیگر سکان هدایت این پروژه را بر عهده دارد و براساس تصاویر منتشر شده، انتظار می‌رود بازیگران جدیدی «میلنا اسمیت» در این دنباله حضور داشته باشند. امیدواریم که در این دنباله با مفاهیم انتقادی بیشتر و تاریک‌تری مواجه شویم که وضعیت اجتماعات امروزی را به یادآوری می‌کند. در حال حاضر، دومین فیلم پلتفرم در مرحله تولید قرار دارد و هنوز تاریخ انتشار رسمی آن اعلام نشده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساخت فیلم The Platform 2 و نخستین اثر آن چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *