تاریخ اکران فیلم Screamboat مشخص شد

فیلم میکی ماوس در ژانر ترسناک با عنوان Screamboat در دست ساخت قرار دارد و به تازگی تاریخ اکران فیلم Screamboat در سینماها نیز مشخص شد.

در سال‌های اخیر، فیلم‌سازی بر اساس شخصیت‌های معروفی که معمولا حق استفاده از آن‌ها برای عموم مردم امکان دارد، بسیار رایج شده است. فیلم‌های ترسناک زیادی بر اساس شخصیت‌هایی مانند وینی د پو، بامبی و غیره ساخته شده یا در حال ساخت هستند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تاریخ اکران فیلم Screamboat مشخص شد

میکی ماوس از زمان اولین ظهورش در انیمیشن Steamboat Willie توانست به یک شخصیت معروف و کلاسیک تبدیل شود. او یکی از شخصیت‌های جدیدی است که اخیرا برای عموم مردم در دسترس قرار گرفته و همه می‌توانند بر اساس او فیلم یا سریال بسازند. حالا یک فیلم ترسناک بر اساس این شخصیت در حال ساخت است.

این فیلم سینمایی با نام Screamboat در سال 2025 به روی پرده سینماها خواهد رفت. تولید این فیلم را کمپانی «Iconic Events»  کمپانی‌ای که اخیرا فیلم‌های ترسناکی مانند Mean One و Terrifier 2 را به روی پرده سینماها آورد، بر عهده دارد.

تاریخ اکران فیلم Screamboat

این کمپانی همچنین قرار است در پاییز امسال فیلم Terrifier 3 را اکران کند. مدیر این کمپانی بسیار مشتاق به فیلم ترسناک Screamboat است. کارگردانی این فیلم توسط «استیون لامورت» انجام می‌شود و تولید آن از بهار امسال آغاز شد. داستان این فیلم حول محور «میکی ماوس» است که یک کشتی در شهر نیویورک را به وحشت می‌اندازد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تاریخ اکران فیلم Screamboat چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *