بازیگران فیلم Honey Don’t! مشخص شدند

«اتان کوئن» بازیگران فیلم Honey Don’t! ، جدیدترین ساخته خودش را تکمیل کرد. پیش از این، سه بازیگر مطرح برای این سریال رونمایی شده بودند.

بازیگرانی که به تازگی برای این سریال معرفی شدند، عبارتند از «چارلی دی» (بازیگر Fool’s Paradise)، «بیلی آیچنر» (Bros)، «لرا آبوا» (Anna)، «جاکنیر» (Charlie and the Chocolate Factory National Tour)، «گابی بینز» (Presumed Innocent)، «تالیا رایدر» (Dumb Money)، «کریستین کانولی» (The The Chocolate Factory)، «لنا هال»، «دان سویزی»، «جاش پافچک»، «کاله براون»، «الکساندر کارستوی» و «کریستین آنتیدورمی» هستند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


بازیگران فیلم Honey Don’t! مشخص شدند

همانطور که از پیش اعلام شده بود، «مارگارت کوالی»، «اوبری پلازا» و «کریس ایوانز»، رهبری گروه را در فیلم سینمایی Honey Don’t بر عهده داشتند. جزئیات داستان فیلم در حال حاضر در دست بررسی است. اگرچه گفته می‌شود که این اثر نیز مانند فیلم کمدی دیگر کمدی «کوئن»، Drive-Away Dolls با بازی «کوالی» باشد که استودیوی Focus در اوایل امسال آن را منتشر کرده بود

در حال حاضر، تولید فیلم در نیومکزیکو در حال انجام است. «کوئن» بر اساس فیلمنامه‌اش که با همسرش «تریشیا کوک» نوشته، کارگردانی می‌کند. «تریشیا کوک» نویسنده کهنه‌کاری است که وظیفه نوشتن آثار کلاسیک برادران کوئن مانند The Big Lebowski و O Brother, Where Are You? را بر عهده داشت و همچنین در نویسندگی Drive-Away Dolls نیز مشارکت انجام داد.

تهیه‌کنندگان این فیلم، «پیک تیم بیوان»، «اریک فلنر»، «کوئن»، «کوک» و «رابرت گراف» هستند. این اثر، توسط CAA، 3 Arts Entertainment و Sloane، Offer، Weber & Dern ارائه می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی آثار برادران کوئن چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Deadline


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *