سریال CSI: Vegas پس از 3 فصل کنسل شد

فصل سوم و اکنون آخرین فصل سریال CSI: Vegas که یک اثر جنایی پلیسی و کارآگاهی است، اوایل امسال برای اولین‌بار پخش و حالا پس از 3 فصل کنسل شد.

شبکه CBS، شب گذشته رسماً CSI: Vegas را پس از 3 فصل لغو کرد. این تصمیم پس از گمانه‌زنی‌ها درباره سرنوشت آن از طریق زمزمه‌های خودی، غافلگیرکننده نیست؛ اما علیرغم کسب رتبه‌بندی قابل‌اعتماد، CSI: Vegas نتوانست از این اتفاق فرار کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


سریال CSI: Vegas پس از 3 فصل کنسل شد

شبکه CBS ، اعلام کرد که می‌خواهد فضا را برای سریال‌های جدید خود باز کند. این سریال در سال 2021 به عنوان آخرین قسمت از مجموعه معتبر CSI به نمایش درآمد و هدف آن ادامه روایت نمایش اصلی سال 2000 بود که تصویر علم پزشکی قانونی را در سرگرمی متحول و بینندگان را با ترکیبی از شخصیت‌های آشنا و جدید جذب کرد.

در فصول اخیر، شاهد بازگشت کهنه‌سربازان سریالی مانند «ویلیام پترسن» و «جورجا فاکس» بودیم و «مارگ هلگنبرگر» در فصل دوم به آن پیوست. ستاره‌های جدیدی از جمله «پائولا نیوسوم» و «مت لوریا»، آن‌ها را همراهی کردند. به نظر می‌رسد این لغو شدن سریال، بخشی از استراتژی گسترده‌تر CBS باشد که درام‌های جدیدی مانند NCIS: Origins، Matlock و Watson را در سال 2024-25 معرفی می‌کند.

سریال CSI: Vegas

CSI: Vegas با وجود عملکرد خوبی که داشت، در بهار امسال در میان سریال‌های کمتر تماشا شده CBS قرار گرفت. به نظر می‌رسد این تغییر نشان‌دهنده روندهای کلی بزرگ‌تر در صنعت تلویزیون شبکه‌ای، جایی که شبکه‌ها تلاش می‌کنند با بازار تبلیغاتی چالش برانگیز دست و پنجه نرم کنند باشد. علاوه بر این، در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای انتقال سریال به پلتفرم‌های استریم مانند Paramount+ وجود ندارد که بتوان این سریال را به آنجا منتقل کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی کنسل شدن سریال CSI: Vegas چیست؟ آیا این سریال را تماشا کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Collider


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *