رومن رینز همبازی کیانو ریوز در فیلم Good Fortune شد

«رومن رینز» قرار است در فیلم Good Fortune به همراه «کیانو ریوز» نقش‌آفرینی کند. این فیلم به‌زودی منتشر خواهد شد و تجربه‌ی جذابی را برای تماشاگران به ارمغان می‌آورد.

«رومن رینز» در مسابقه WWE WrestleMania 40 به دست «کودی رودز» شکست خورد و این باعث شد که سلطنتش در Undisputed WWE Universal Championship که چهار سال بود، پایان یابد. در حال حاضر، وی به صورت منظم در برنامه‌های WWE حضور ندارد و زمان بازگشتش به رینگ آن مشخص نیست.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


رومن رینز همبازی کیانو ریوز در فیلم Good Fortune شد

در این وقفه، «رومن رینز» به نقش‌آفرینی در دنیای سینما مشغول است. تازه‌ترین خبر، عکسی از وی در فیلم جذاب Good Fortune بود که توسط «کیکه پالمر» منتشر شد. این فیلم به کارگردانی «عزیز انصاری»، کمدینی که اولین تجربه کارگردانی خود را دارد، ساخته می‌شود.

در این فیلم، «کیانو ریوز» نقش «گابریل» را بازی می‌کند که یک فرشته نگهبان واقعی است و وظیفه دارد برای «جف»، با بازی «ست روگن»، کارهای غیرعادی انجام دهد. «رومن رینز» نیز در این فیلم حضور دارد، اما جزئیات نقش وی هنوز مشخص نیستند.

فیلم Good Fortune

این فیلم، چهارمین نقش‌آفرینی سینمایی «رومن رینز» است. او قبلاً در دو فیلم از استودیوهای WWE بازی کرده و همچنین در فیلم Fast & Furious Presents: Hobbs & Shaw نیز حضور داشته است. همچنین او می‌خواهد در فیلم The Wrong Missy از «نتفلیکس» و در انیمیشن Rumble از سرویس آنلاین «پارامونت پلاس» شرکت کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی همبازی شدن رومن رینز با کیانو ریوز در فیلم Good Fortune چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *