بازیگران سریال جدید The Office مشخص شدند

به تازگی خبری منتشر شده که در آن عنوان می‌کند که بازیگران سریال جدید The Office معرفی شدند. خبر انتشار این مجموعه، به تازگی معرفی شده است.

مجموعه The Office که با بازی «استیو کرل» به عنوان یکی از جذاب‌ترین ساخته‌های تاریخ ژانر کمدی در تلویزیون شناخته می‌شود، محبوبیت فراوانی به دست آورده و نسخه آمریکایی آن به موفقیت بیشتری نسبت به نسخه اصلی بریتانیایی دست یافته است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


بازیگران سریال جدید The Office

درحالی‌که هالیوود تلاش می‌کند تا این مجموعه را ریبوت کند، یک سریال تلویزیونی جدید در حال ساخت است که تنها در دنیای The Office جریان خواهد داشت و شخصیت‌های اصلی را جایگزین نخواهد کرد. این بار، ما شاهد اداره جدیدی خواهیم بود که شخصیت‌های متفاوتی در آن به تصویر کشیده می‌شوند و اتفاقات روزمره آن‌ها برای خلق لحظات کمدی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

«دامنل گلیسون» و «سابرینا ایمپاچاتوره» از بازیگران اصلی این سریال جدید هستند که به شیوه‌ای مشابه سریال اصلی نقش‌آفرینی می‌کنند و حال و هوایی مستند گونه را به تصویر می‌کشند. یکی از نکات امیدوارکننده این سریال، رهبری تیم نویسندگی توسط «گرگ دنیلز» خالق مجموعه اصلی است.

بازیگران سریال جدید The Office

این سریال جدید هنوز به تاریخ پخش قطعی نرسیده است؛ اما انتظار می‌رود که با حضور بازیگران معروف و تحت نظارت خالق اصلی، توجه بسیاری را به خود جلب کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازیگران سریال جدید The Office چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *