غیر رسمی: کیلین مورفی نقش شخصیت منفی بازی Far Cry 7 را بازی خواهد کرد

یک افشاگر معروف به‌تازگی چهار عکس مرموز در توییتر منتشر کرده که شایعاتی درباره حضور بازیگر مشهور کیلین مورفی در بازی Far Cry 7 را به وجود آورده است.

این عکس‌ها توسط یک لیکر مطرح بازی‌های «یوبیسافت» به نام «جاناتان» منتشر شده‌اند. او به طور کلی به افشاگری در مورد بازی‌های «یوبیسافت» و به ویژه Assassin’s Creed معروف است و در گذشته افشاگری‌های دقیقی داشته است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار بازی، می‌توانید به بخش اخبار بازی یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


کیلین مورفی در بازی Far Cry 7

شایعات حاکی از آن است که «کیلین مورفی»، بازیگر معروفی که به تازگی برای فیلم Oppenheimer جایزه اسکار را کسب کرده است، نقش شخصیت منفی اصلی در بازی فار کرای جدید را ایفا می‌کند. این ادعا بر اساس عکسی از «کیلین مورفی» در توییت «جاناتان» است که منتشر شد.

علاوه بر آن، تصویری از یک بمب ساعتی که 72 ساعت زمان دارد نیز در توییت «جاناتان» قرار دارد. این تصویر به احتمال زیاد به ماجراجویی در بازی اشاره دارد که در طی 72 ساعت درون بازی (که معادل 24 ساعت واقعی است) بازیکن باید اعضای خانواده‌اش را نجات دهد.

کیلین مورفی
عکس‌های منتشر شده توسط جاناتان

علاوه بر این، تصویری دیگر از خرچنگی غول‌پیکر در مکانی مشابه یک جزیره منتشر شده است. این تصویر احتمالاً به محیط بازی و مکانی که خط داستانی در آن رخ می‌دهد، اشاره دارد. ممکن است بازی در یک جزیره جریان داشته باشد.

هرچند، چند ساعت پس از انتشار این پست، «جاناتان» توییت دیگری منتشر کرد و گفت که هیچوقت درباره حضور «کیلین مورفی» در بازی صحبت نکرده است و منظورش از توییت قبلی، چیز دیگری بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی حضور «مورفی» در بازی Far Cry 7 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *