بوسه ای بدون سانسور در شبکه نمایش خانگی

در سریال ایرانی جنگل آسفالت که در شبکه نمایش خانگی در حال پخش است، «امیر جعفری» و «ریما رامین‌فر» نقش زوجی را بازی می‌کنند و بوسه ای بدون سانسور رقم می‌زنند.

این صحنه، بدون سانسور و با مجوز ستاد سانسور سازمان صدا و سیما پخش شد. « امیر جعفری » و « ریما رامین فر » که در واقعیت هم زن و شوهر هستند این سکانس جذاب را به اجرا رساندند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


بوسه ای بدون سانسور در شبکه نمایش خانگی

سریال جنگل آسفالت یک محصول کشور ایران در ژانر خانوادگی و درام است که کارگردانی آن را «پژمان تیمورتاش» بر عهده داشت. در این سریال، بازیگرانی همچون «امیر جعفری»، «آزاده صمدی»، «دیبا زاهدی»، «فرشته حسینی»، «مریلا زارعی»، «نوید محمدزاده» و… نقش‌های خود را بازی کرده‌اند.

ریما رامین فر، بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان، همسر امیر جعفری است. این زوج برای اولین بار در حدود سال ۱۳۷۳ و در نمایش “دوجلاد” و کلاسهای بازیگری زنده‌یاد حمید سمندریان با هم آشنا شدند و سپس ازدواج کردند. امیر جعفری و ریما رامین فر از وفادارترین زوج‌های دنیای هنر هستند و عشق و وفاداری آنها در میان سایر هنرمندان بسیار شناخته شده است. این زوج همیشه در برنامه‌ها و مراسم مختلف به تعریف و تمجید از یکدیگر پرداخته‌اند و از مهربانی و خصوصیات اخلاقی خوب یکدیگر صحبت کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی آثار بوسه بدون سانسور در شبکه نمایش خانگی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *