کارت اعتباری Xbox مزایای جدیدی را به کاربرانش اهدا خواهد کرد

«مایکروسافت» اعلام کرد که کارت اعتباری Xbox با عنوان Xbox Mastercard اکنون برای تمامی افراد در قاره ایالات متحده، آلاسکا و هاوایی در دسترس است.

این کارت ایکس باکس ابتدا در سپتامبر 2023 برای اعضای Xbox Insiders معرفی شده بود. این کارت دارای مزایای جذابی است که باعث شده تا گیمرهای سراسر جهان به شدت منتظر انتشار جهانی آن باشند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


کارت اعتباری Xbox مزایای جدیدی را به کاربرانش اهدا خواهد کرد

هنگامی که در 12 ماه اول از افتتاح حساب خود، 7000 دلار یا بیشتر خرج کنید، می‌توانید دو بار کد سه ماهه‌ی Game Pass Ultimate را بدست آورید یا آن را به دوستان و خانواده خود هدیه دهید. مالکان این کارت امکان ارتقا به سطح 2 Microsoft Rewards را دارند و با استفاده از این کارت اعتباری، سریعتر پاداش دریافت می‌کنند.

کارت اعتباری Xbox

افرادی که از کارت Xbox استفاده می‌کنند، پنج برابر بیشتر از محصولات واجد شرایط در فروشگاه «مایکروسافت» و سه برابر بیشتر از خدمات استریم مانند Netflix و Disney+، همراه با خدمات تحویل غذا مانند GrubHub و DoorDash، امتیاز کسب می‌کنند. این کارت هیچ کارمزد سالانه‌ای ندارد و مزایای آن شامل 5000 امتیاز (50 دلار) و سه ماه Game Pass Ultimate برای اعضای جدید پس از اولین خرید است.

دارندگان این کارت همچنین می‌توانند به صورت رایگان به امتیاز اعتباری خود دسترسی داشته باشند. البته «مایکروسافت» تنها شرکتی نیست که کارت اعتباری خود را عرضه می‌کند. «سونی» نیز در سال 2008 با همکاری ویزا، کارت اعتباری پلی استیشن خود را معرفی کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی مزایای جدید کارت اعتباری Xbox چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *