پخش فصل سوم سریال سرزمین مادری فعلاً متوقف شده است

به‌خاطر مراحل پس از تولید و اصلاحاتی که صورت گرفته، پخش فصل سوم سریال سرزمین مادری تا اکنون به تعویق افتاده و مشخص نیست که چه زمانی پخش می‌شود.

فصل سوم سرزمین مادری که قرار بود از چهارشنبه، پنجم اردیبهشت ماه از طریق پلتفرم تلوبیون و پنجشنبه، ششم اردیبهشت ماه از شبکه سه سیما پخش شود، با تاخیر مواجه شد. طبق اعلام خبرگزاری‌های فارسی، این طرح به دلیل انجام مراحل پس از تولید و اصلاحاتی که صورت گرفته، با تاخیر روبرو شده و احتمالاً در اردیبهشت ماه به آنتن نخواهد رسید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


توقف در پخش فصل سوم سریال سرزمین مادری

رئیس مرکز سیما فیلم اعلام کرد که امکان پخش فصل 3 سرزمین مادری در اردیبهشت ماه، بسیار کم است. فصل دوم سریال سرزمین مادری در اسفندماه سال 1402 به پایان رسید و در حال حاضر فصل سوم این نمایش، به دلیل مراحل پس‌تولید و انجام اصلاحات، با توقف‌هایی مواجه شده است.

«کمال تبریزی»، بازیگر و تهیه‌کننده این سریال، درباره اصلاحاتی که انجام شده و تعداد قسمت‌های فصل سوم سریال اظهاراتی داشته است. او اعلام کرد که سرزمین مادری سه فاز دارد و هر فصل تقریباً با 20 قسمت پیش می‌رود و در کل حدود 60 قسمت را شامل می‌شود.

«کمال تبریزی»، چندی پیش در این رابطه گفت:

تمام اصلاحات لازم برای حفظ کیفیت و جلوگیری از بروز سوءتفاهم‌ها صورت گرفته است. اصلاحات اصلی شامل تغییر اسامی بوده تا هیچ اشاره‌ای به افراد خاصی نشود. این پروسه چالش‌برانگیزی بود، اما با موفقیت انجام شد و زمانی که تمام مخاطبان سریال را ببینند، خواهند فهمید که سوءتفاهم‌ها برطرف شده و جزئیات جانبی کنار گذاشته شده‌اند.

فصل سوم سریال سرزمین مادری

البته، این کارگردان پس از پخش برخی از قسمت‌های فصل دوم، انتقاداتی را درباره وضعیت پخش و عدم رفع نواقص آن بیان کرد و از مخاطبان عذرخواهی نمود. همچنین او به حذف برخی اجزای این سریال نیز اشاره کرد.

فصل سوم سریال سرزمین مادری توسط «کمال تبریزی» کارگردانی و توسط «علیرضا طالب‌زاده» نویسندگی شده است. طبق گزارش‌هایی که منتشر شده، قرار بود این فصل از چهارشنبه، پنجم اردیبهشت ماه از طریق پلتفرم تلوبیون و پنجشنبه، ششم اردیبهشت ماه از شبکه سه سیما پخش شود.

در این فصل، داستان به سال‌های 56 و 57 می‌رسد و به مرحله میانسالی «رهی» می‌پردازد. به همین دلیل، «آرش مجیدی» جایگزین «شهاب حسینی» در نقش دوران میانسالی «رهی» می‌شود. در فصل قبلی، «شهاب حسینی» جایگزین «علی شادمان»، بازیگر نقش دوران کودکی «رهی» شده بود.

علاوه بر «آرش مجیدی»، بازیگران دیگری مانند «کوروش سلیمانی» (در نقش سید حشمت)، «سعید راد»، «گلچهره سجادیه»، «بابک حمیدیان»، «مهران رجبی»، «حسین مهری»، «مجید سعیدی»، «حسین عابدینی» و «لیلا برخورداری» نیز در این فصل نقش آفرینی کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی توقف‌های مکرر در پخش فصل سوم سریال سرزمین مادری چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *