دیوید لیچ و کلی مک کورمیک یک اقتباس از رمان جان واگنر خواهند ساخت

«دیوید لیچ» و شریک او، «کلی مک‌کورمیک» درحالیکه سریال تلویزیونی The Fall Guy را پخش کرده بودند، به دنبال اقتباس رمان جان واگنر برای ساخت یک سریال هستند.

شرکت Fifth Season، فیلم Button Man را ساخته که براساس رمان «جان واگنر» نوشته و توسط «آرتور رانسون» تصویرسازی شده است. در این پروژه، دیوید لیچ به عنوان کارگردان اجرایی حضور دارد و «کلی مک‌کورمیک» همراه با دیگر تهیه‌کنندگان اجرایی به فعالیت خواهند پرداخت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


اقتباس رمان جان واگنر

داستان این سریال روی «هری اکستون» یک سرباز «الیت» سابق تمرکز دارد که وارد یک بازی زندگی و مرگ مخفی می‌شود. در این بازی‌ها، قاتلان الیت با هم رقابت می‌کنند و توسط افراد ثروتمندی به نام «وویس‌ها» حمایت می‌شوند.

«اکستون» در این محیط پر از خطر رشد می‌کند؛ اما وقتی تصمیم به ترک آن می‌گیرد، حامی خود این را قبول نمی‌کند و او را تحت تعقیب قرار می‌دهد. «اکستون» تصمیم می‌گیرد تا علیه حامی خود اقدام کند و حتی این کار ممکن است زندگی او را به خطر بیندازد.

اقتباس رمان جان واگنر

این پروژه قبلا توسط «نیک رفن» طراحی شده بود و بعدا برنده جایزه «اونلند» شد. این پروژه ابتدا در شرکت «Dream Works» آغاز و سپس به «نتفلیکس» رسید. در حال حاضر، آن‌ها به دنبال یک نویسنده حرفه‌ای برای انجام این پروژه هستند تا پس از آن، سریالی با کیفیت را به تهیه‌کنندگان جدید بدهند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی اقتباس رمان جان واگنر چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Deadline


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *