مشخصات بازی Hellblade 2 لو رفت

18 روز مانده تا عرضه این اثر برای PC و ایکس‌باکس، استودیو «نینجا تئوری» مشخصات بازی Hellblade 2 برای اجرای آن روی کامپیوترهای شخصی را منتشر کرد.

اکانت رسمی استودیو «نینجا تئوری» طی پستی در شبکه اجتماعی اعلام کرد که سخت‌افزار مورد نیاز برای اجرای بازی Hellblade 2 با تنظیمات گرافیکی مختلف، مشخص شده است. صرف نظر از پردازنده گرافیکی CPU و مرکزی GPU رایانه شما، تمام بازیکنان کامپیوتر برای اجرای این بازی به 16 گیگابایت رم و 70 گیگابایت فضای خالی روی حافظه ذخیره‌سازی SSD نیاز دارند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار بازی، می‌توانید به بخش اخبار بازی یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


مشخصات بازی Hellblade 2

در این پست آمده است:

با امکان پیش‌خرید بازی Senua’s Saga: Hellblade II که هم‌اکنون فراهم شده، ما می‌خواهیم امروز مشخصات سخت‌افزاری مورد نیاز برای اجرای این بازی به روی کامپیوترهای شخصی را با شما به اشتراک بگذاریم تا بهترین تجربه را در تاریخ 21 مه 2024 (1 خرداد 1403) داشته باشید.

طبق اعلام این استودیو، برای اجرای بازی با حداقل تنظیمات گرافیکی یعنی رزولوشن پایین 1080p، بازیکنان به پردازنده مرکزی اینتل Core i5-8400 یا ای‌ام‌دی Ryzen 5 2600 و پردازنده‌ی گرافیکی Nvidia GeForce GTX 1070، AMD Radeon RX 5700 یا Intel Arc A580 نیاز دارند.

این در حالی است که برای اجرای بازی با بالاترین تنظیمات گرافیکی یعنی رزولوشن بالای 4K به پردازنده مرکزی اینتل Core i5-12600K یا ای‌ام‌دی Ryzen 7 5700X و پردازنده‌ گرافیکی Nvidia GeForce RTX 4080 یا AMD Radeon RX 7900 XTX احتیاج است.

مشخصات بازی Hellblade 2

نکته‌ جالب این بوده که «نینجا تئوری» نرخ فریم بر ثانیه FPS قابل انتظار بازی را اعلام نکرده است. این استودیو پس از اعلام قفل بودن نرخ فریم بر ثانیه روی 30 برای هر دو نسخه ایکس‌باکس سری ایکس و سری اس بازی Hellblade 2 با انتقاداتی مواجه شد. کارگردان جلوه‌های ویژه بازی در مصاحبه‌ای با مجله‌ «گیم‌پرو» در ماه گذشته، دلیل این تصمیم را القای حس بیشتر سینمایی بودن به نسخه‌های کنسولی عنوان کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی مشخصات بازی Hellblade 2 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *