تاریخ اکران فیلم جدید ارباب حلقه‌ ها به نام The Hunt for Gollum اعلام شد

«برادران وارنر» فیلم جدید ارباب حلقه‌ ها را در سال 2026 به روی پرده می‌برد و «پیتر جکسون» تهیه‌کننده و «اندی سرکیس» کارگردان این فیلم خواهند بود.

«برادران وارنر»، اولین فیلم از مجموعه جدید لایو اکشن ارباب حلقه ها را که بر شخصیت گولوم با بازی «اندی سرکیس» تمرکز دارد، در سال 2026 به روی پرده خواهد برد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تاریخ اکران فیلم جدید ارباب حلقه‌ها به نام The Hunt for Gollum اعلام شد

«دیوید زاسلاو»، مدیرعامل «برادران وارنر دیسکاوری»، روز پنجشنبه اعلام کرد:

«پیتر جکسون»، خالق سه‌گانه اصلی ارباب حلقه‌ها به همراه شرکای خود «فرن والش» و «فیلیپا بوینز»، تهیه‌کنندگی این فیلم را بر عهده خواهند داشت و در تمام مراحل ساخت فیلم حضور دارند.

فیلم جدید ارباب حلقه‌ ها

«زاسلاو» گفت که این پروژه در حال حاضر در مراحل اولیه توسعه فیلمنامه توسط «الش» و «بوینز» به همراه «فیبی گیتینز» و «آرتی پاپاجئورگیو» قرار دارد. او همچنین افزود:

داستان‌هایی که تاکنون روایت نشده‌اند، مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

در بیانیه مطبوعاتی که صبح پنجشنبه توسط «برادران وارنر» به انتشار رسید، عنوان این فیلم ارباب حلقه‌ها: شکار گلوم اعلام شد. «اندی سرکیس» علاوه بر بازی در نقش اصلی، کارگردانی این فیلم را نیز بر عهده خواهد داشت. «کن کامینز»، «سرکیس» و «جاناتان کاوندیش» از The Imaginarium تهیه‌کنندگی اجرایی این فیلم را بر عهده خواهند داشت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم جدید ارباب حلقه‌ها به نام The Hunt for Gollum چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: variety


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *