تاریخ انتشار فصل 2 سریال همه ما مرده‌ ایم ؛ هر آنچه تاکنون می‌دانیم

پس از فصل اول All of Us Are Dead، بسیاری از طرفداران سریال های کره ای نتفلیکس 2022 در مورد ادامه این سریال کنجکاو شده‌اند. با نوشتار تاریخ انتشار فصل 2 سریال همه ما مرده‌ ایم با فیگار بمانید.

ما هر آنچه را که درباره فصل دوم همه ما مرده‌ایم در نتفلیکس می‌دانیم، برای شما ارائه خواهیم داد. سوال اساسی بعد از تمام شدن فصل اول All of Us Are Dead این است که آیا این سریال برای فصل دوم در نتفلیکس بازخواهد گشت؟ هنوز خیلی زود است که بگوییم، اما در ادامه درباره همه چیزهایی که درباره All of Us Are Dead می‌دانیم صحبت خواهیم کرد.

تاریخ انتشار فصل 2 سریال همه ما مرده‌ ایم

هر آنچه تاکنون می‌دانیم

فهرست مطالبی که در ادامه نوشتار تاریخ انتشار فصل 2 سریال همه ما مرده‌ ایم خواهید خواند به شرح زیر است:

تاریخ انتشار فصل 2 سریال همه ما مرده‌ ایم
تاریخ انتشار فصل 2 سریال همه ما مرده‌ ایم, تاریخ اکران فصل 2 سریال همه ما مرده‌ ایم

همه ما مرده‌ایم یک سریال زامبی کره ای (بهترین فیلم های زامبی کره ای) است که توسط چون سونگ ایل نوشته شده و بر اساس وبتون اکنون در مدرسه ما اثر جو دونگ گیون ساخته شده است. کارگردانی این سریال بر عهده لی جائه گیو است که به خاطر کارهایش در Trap، King2Hearts و Intimate Strangers شناخته شده است. کمپانی سازنده این سریال کیم جونگ هاک پروداکشن و فیلم هیولا بود.

هنگامی که یک ویروس زامبی در مدرسه نفوذ می‌کند، گروه کوچکی از دانش آموزان در داخل آن به دام می‌افتند و در تقلا برای زنده ماندن در برابر انبوهی از گوشتخواران اطراف خود هستند.

وضعیت تمدید فصل 2 همه ما مرده ایم در نتفلیکس

تاریخ انتشار فصل 2 همه ما مرده‌ ایم
تاریخ انتشار فصل 2 همه ما مرده‌ ایم, تاریخ انتشار فصل 2 سریال All of Us Are Dead, فصل دوم همه ما مرده‌ایم

نتفلیکس اغلب چند هفته قبل از تصمیم گیری در مورد آینده یک نسخه اصلی صبر می‌کند. بنابراین می‌توان تمام داده ها و تجزیه و تحلیل های مربوطه را جمع آوری کرد تا مشخص شود آیا یک سری ارزش تمدید دارد یا خیر. تعداد بینندگان مشترک در ماه اول، تعداد مشترکینی که سریال را به پایان رساندند و مجموع دقایق تماشای آن تنها تعدادی از فاکتورهایی است که نتفلیکس برای تمدید در نظر می‌گیرد.

یکی از بهترین شاخص های عملکرد یک سریال، ده لیست برتر است، اما هنوز برای تعیین محبوبیت All of Us Are Dead خیلی زود است. با توجه به اینکه این تریلر به تنهایی بیش از 12 میلیون بازدید داشته است، ما کاملاً انتظار داریم که All of Us Are Dead یکی از پرطرفدارترین سریال های کره ای 2022 باشد.

آیا All of Us Are Dead به فصل دوم نیاز دارد؟

تاریخ اکران فصل 2 سریال همه ما مرده‌ ایم
تاریخ انتشار فصل 2 سریال همه ما مرده‌ ایم, تاریخ اکران فصل 2 سریال همه ما مرده‌ ایم

اینکه آیا All of Us Are Dead به فصل دوم نیاز دارد یا نه، بسیار هدفمند است و احتمالاً نظرها به دو بخش متفاوت تقسیم می‌شود. اما، ما سعی خواهیم کرد توجیه کنیم که چرا سریال به فصل دوم نیاز ندارد، و همچنین دلایلی را برای بازگشت سریال نیز پیشنهاد خواهیم کرد.

چرا همه ما مرده‌ایم نیازی به فصل دوم ندارد

تاریخ انتشار فصل 2 همه ما مرده‌ ایم
تاریخ انتشار فصل 2 همه ما مرده‌ ایم, تاریخ انتشار فصل 2 سریال All of Us Are Dead, فصل دوم همه ما مرده‌ایم

از صدها دانش‌آموز دبیرستان هیوسان، تنها تعداد کمی از آن‌ها از شیوع بیماری جان سالم به در بردند، مانند اون-جو، سو-هیوک، دائه سو، هاری، می‌جین و هیو ریونگ. ناگفته نماند که اکثریت قریب به اتفاق جمعیت هیوسان به زامبی تبدیل شدند و همه با بمباران استراتژیک ارتش کره نابود شدند. آنچه از بازماندگان باقی مانده است، اکنون در یک کمپ پناهندگان ساکن هستند، در حالی که ارتش تعیین می‌کند که آیا هیوسان و چه زمانی به اندازه کافی امن است تا آنها بتوانند به آنجا بازگردند یا خیر.

برای کسانی که زنده مانده‌اند، داستان هایشان عمدتاً بسته شده است، زیرا هر کدام سعی می‌کنند جایگاه خود را در دنیای جدید پیدا کنند. و مگر اینکه یک شیوع کاملاً جدید اتفاق بیفتد، تعیین اینکه داستان بعدی به کجا خواهد رفت بسیار دشوار است.

چرا همه ما مرده‌ایم به فصل دوم نیاز دارد

تاریخ انتشار فصل 2 سریال All of Us Are Dead
تاریخ انتشار فصل 2 سریال همه ما مرده‌ ایم, تاریخ اکران فصل 2 سریال همه ما مرده‌ ایم

شخصیتی که فصل دوم می‌تواند حول آن طرح خودش را بریزد، Nam-Ra است که پس از آلوده شدن به Gwi-Nam تسلیم ویروس نشد و به یک زامبی بی فکر تبدیل شد. در عوض، Nam-Ra توانست انسانیت خود را حفظ کند و در عین حال از مزایای ویروس بهره مند شود که به او قدرت، استقامت و توانایی برای زنده ماندن از آسیب هایی که یک انسان عادی را فلج می‌کند یا می‌کشد، می‌دهد.

پس از پیوستن مجدد به سایر بازماندگان دبیرستان هیوسان، نام-را فاش کرد که افراد بیشتری شبیه او هستند و او در حال حاضر به آنها کمک می‌کند تا زنده بمانند. این واقعیت که هیبریدهای انسان و زامبی مانند Nam-Ra وجود دارد، می‌تواند بسیار خطرناک باشد، به خصوص اگر آنها نتوانند مانند Gwi-Nam و Eun-Ji بر میل خود به خوردن و کشتن غلبه کنند. تنها چیزی که ممکن است لازم باشد این است که یک هیبرید توسط گرسنگی خود تسلیم شود و یک شیوع کاملاً جدید دوباره اتفاق بیفتد.

بهترین فیلم های کره ای زامبی محور

 

View this post on Instagram

 

A post shared by فیگار | Figar (@figar_ir)


بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار تاریخ انتشار فصل 2 سریال همه ما مرده‌ ایم سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


55 thoughts on “تاریخ انتشار فصل 2 سریال همه ما مرده‌ ایم ؛ هر آنچه تاکنون می‌دانیم

    1. باید ساخته بشه سریال ما همه مرده ایم قسمت خیلی کمی داشت اگه فصل دومش ساخته بشه میتونه بهترین فیلم ژانر ترسناک به حساب بیاد حالا از نظر بنده اینطور هست لطفا اگه قسمت دومش رو ساختن تو سایت اطلاع بدین ممنون از توضیحات تون راجب فصل دوم سریال ما همه مرده ایم.

      1. حالا ما همه مرده ایمم خوب بود ولی اگه میخوای بهترین سریال ژانر زامبی رو ببینی مردگان متحرکو ببین یازده فصله خیلیم قشنگه

  1. توروخدا زودتر فصل دوم رو بزارید خیلی قشنگه خیلی من خیلی عاشق اینجور سریالا هستم اینقدر خوشم اومد که یروزه دوازده قسمتشو دیدم بزارید فصل دومشو و ای کاش چونگ سان برگرده فیلم بدون اون قشنگ نمیشه ???

    1. خداکنه فصل دوم این فیلم ساخته بشه هرچی زودترویک چوری چونگ سان روبرگردونن فیلم خیلی پایان تلخی داشت و۹۹/۹۹درصداین تلخی فقط برای مرگ اون طوری چونگ سان بودولی سازندگان ونویسندگان این فیلم می توانندداستانی بچینندکه چونگ سان توی اون بمباران نمرده باشه فقط یک چشمش راازدست داده باشدخلاصه خداکنه فصل دوم این فیلم ساخته شودوچونگ سان هم برگرده چون فیلم بودن اون هیچ معنی وقشنگی زیادی نداره وصحنه اون طوری مردن اون تقریباتنهاصحنه ای ازفیلمی بودکه تونست اشک من رودربیارواقاخداکنه برگرده توفصل دوم???????

    2. واقعا جای چونگ سان خالی بود
      و بنظرم که نقش اول سریال هم بود اگه توجه کنیم در پوستر سریال چونگ سان اولین نفر ایستاده بود و در مجموع جزو چهار نفر پوستر سریال بود اینکه اون بخواد حذف بشه یعنی اینکه سازندهای فیلم مرتکب اشتباه بزرگی شدن که عکسش رو روی پوستر منتشر کردن
      ولی از اون جایی که زیبایی این سریال رو دیدم بعید میبینم که سازنده سریال چونگ رو حذف کنه و بنظرم اگه فصل دومی در کار باشه باید منتظر حضور شگفتانه چونگ هم باشیم

  2. خداکنه فصل دوم این فیلم ساخته بشه هرچی زودترویک چوری چونگ سان روبرگردونن فیلم خیلی پایان تلخی داشت و۹۹/۹۹درصداین تلخی فقط برای مرگ اون طوری چونگ سان بودولی سازندگان ونویسندگان این فیلم می توانندداستانی بچینندکه چونگ سان توی اون بمباران نمرده باشه فقط یک چشمش راازدست داده باشدخلاصه خداکنه فصل دوم این فیلم ساخته شودوچونگ سان هم برگرده چون فیلم بودن اون هیچ معنی وقشنگی زیادی نداره وصحنه اون طوری مردن اون تقریباتنهاصحنه ای ازفیلمی بودکه تونست اشک من رودربیارواقاخداکنه برگرده توفصل دوم?????

  3. خداکنه فصل دوم این فیلم ساخته بشه هرچی زودترویک چوری چونگ سان روبرگردونن فیلم خیلی پایان تلخی داشت و۹۹/۹۹درصداین تلخی فقط برای مرگ اون طوری چونگ سان بودولی سازندگان ونویسندگان این فیلم می توانندداستانی بچینندکه چونگ سان توی اون بمباران نمرده باشه فقط یک چشمش راازدست داده باشدخلاصه خداکنه فصل دوم این فیلم ساخته شودوچونگ سان هم برگرده چون فیلم بودن اون هیچ معنی وقشنگی زیادی نداره وصحنه اون طوری مردن اون تقریباتنهاصحنه ای ازفیلمی بودکه تونست اشک من رودربیارواقاخداکنه برگرده توفصل دوم???????

  4. سلام اولا خیلی خیلی تشکر میکنم از سازنده این فیلم دوم خواهشا فصل دوم سریال همه ما مرده ایم رو بسازین و زودتر منتشر کنین
    این اولین فیلم زامبی بود ک من اینقدر عاشقش شدم
    ممنوننم از تک تک زحماتتون
    ما همگی منتظر فصل دوم سریال همه ما مرده ایم هستیم
    باتشکر

    1. سلام بهترین فیلم زامبی بود که تاحالا دیدم من زیاد به سریال نگاه نمی‌کنم و سینمایی میبینم ولی عاشق همچین سریالی شدم لطفا هرچه زود تر فصل دومش رو بسازین ممنونم از زحمات تک تکتون.
      و انشاالله توی فصل دومش چونگ سان برگرده چون فیلم بدون اون از هیجان میوفته.
      چونگ سان نقش اولم هستش باید برگرده.

    2. حرف نداشت بی صبرانه منتظرم من وخانواده ام حتی فامیلامونم عاشقش شدن وقتی فیلم رو معرفی وپیشنهاددادم که ببینند دست همه بازیگران وگارگردان مجموعه وعوامل دیگه این سریال دردنکنه.

    1. جناب ساززنده من از فیلم واقعا خوشم اومد تو عمرم من کلا خیلی کم ب ندرت فیلم میبنیم

      از این فیلم خیلی خوشم اومد فصل دوم رو خاهش میکنم بسازین

      و این که به قول مهدی اقا چونگسان برگرده

      و این ک واسم مهم ترینه چونگسان به اونجو برسه خاهشا فصل 2 رو درست کنمن

    2. چونگ سان باید زنده باشه اگه دقت کرده باشید اون جو وقتی ک نامرا پرید روی لباش اسم.چون سان بود وبا تعجب نگاه میکرد و اگ روی انعکاس چشمش .زوم.کنید ی چیز همانند چونگ سان توی چشماش بود

  5. سلام بر تمام عزیزان بله درسه فصل دوم در حال ساختن هست و تا قسمت ۲ ساختن ‏چونگ سان نمرده و اگه فیلم تا آخر دیده باشید نامرا در آخر فیلم گفت (اونا آمدند منظورش نیمبی ها بودند و چونگ سان یکی از آنها بود فصل دوم در مورد انتقام گرفتن از سیاست مدارا یا آدم بزرگ ها هست فصل۲ تا عید بعدی یعنی ۱۴۰۲ انتشار میشه و اگه دوست دارید قسمت های ساخته شده فصل ۲ ببینید به یوتیوب مراجعه کنید
    و در آخر من خودم این سریال خیلی خیلی دوست داشتم تشکر از کارگردان

  6. خیلی قشنگه عالیه من عاشق این فیلمم ♥?♥?
    زود تر فصل 2رو بزازین?
    کارگردان فیلم گفته تا فصل5میسازیم و از اون به بعد امکام پذیره یعنی میسازن و میتونن و میسازن???♥♥♥♥???????

  7. صد در صد سریال happinessهم ببینید فوق العادس داستانش جوریه که کل سریال داخل یه آپارتمانه میتونم بگم زوجی که داخل این سریال هست فوق العاده جذابن و خیلی قشنگ مبارزه میکنن امیدوارم فصل دو هم ساخته شه

  8. عالی بود این فیلم برای سومین بار از اول تا اخر دیدمش
    و اولین بار ی مدت افسرده و چقدر گریه کرددددددممم بی صبرانه منتظر فصل دومش هستم اینقد کارم شده سرچ فصل دومش

      1. ببینید من فقط یه چیز از این سریال می‌خوام
        من چهار نفر رو داخل این فیلم دوست داشتم
        سو هیون , چن سانگ , او نجو , نامرا
        ولی خیلی اعصابم خورد شد که چن سانگ مرد
        فیلم خیلی قشنگ بود ولی آخرش یه زد حال بد خوردم.
        الان فقط برا سازنده یه پیام دارم
        فقط چن سانگ برگرده
        همین

  9. یک جوری میگین چونگ سان انگار پسر خالتونه
    ولی در کل سریال قشنگی بود دست سازندش درد نکنه امیدوارم فصل دومشم بسازند

  10. سلام… فکر کنم فصل 2 رو بسازن به احتمال70٪.
    چرا:چون گویی نام دست چونگ سان رو گاز گرفت و نامرا آخر فیلم گفت چند نفر شبیه من باقی ماندند شاید با گاز گرفتن گویی نام چونگ سانم نیمبی شده😂.و از بمب باران جون سالم بدر برده البته اینا احتمال هستن چون توی اون چند نفر ک خاکستر شده بودن کارت دوستی قرمز رنگ بود…شایدم از جیب چونگ سان افتاده اینارو احتمالی میگم …
    ولی ی دلیل دیگه برای ساخت فصل دوم دارم…توی اون منطقه بعد بمب باران بازم چندتا زامبی بود که دیدیم کشته شدند اگه جز اون چندتا زامبی بازم بوده باشن بیماری ویروس زامبی رو به جا های دیگه ام میتونن انتقال بدن داستان فصل دو احتمالاً اینطوری شروع بشه🤝🤝🤝

  11. سرنوشت نامرا و چونگ سان تو سریال خیلی به نظرم بد اگه یه جوری فصل دوم اون دو شخصیت هم وارد سریال بشن فک کنم بتونه به جذابیت سریال کمک کنه..
    فصل اول می‌تونست پایان بهتری داشته باشه..🚶

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *