فصل سوم عشق، مرگ و ربات ها ؛ تاریخ انتشار فصل 3 و تیزر رسمی

بالاخره تیزر رسمی فصل سوم Love, Death & Robots  منتشر شد و تاریخ پخش آن تعیین شد. با تاریخ انتشار فصل سوم عشق، مرگ و ربات ها همراه فیگار باشید.

در اقدامی جالب با انتشار این تیزر رسمی اعلام شد که فصل سوم سریال آنتولوژی انیمیشنی و علمی تخیلی Love Death + Robots در تاریخ 20 می (٣٠ اردیبهشت ١۴٠١) از استریم نتفلیکس منتشر خواهد شد.

 فصل سوم عشق، مرگ و ربات ها

تاریخ انتشار فصل 3 و تیزر رسمی

فصل سوم عشق، مرگ و ربات ها
فصل 3 عشق، مرگ و ربات ها

بیشتر بخوانید:

تیم میلر (کارگردان فیلم Deadpool) خالق این سریال و دیوید فینچر از تهیه کنندگان اجرایی آن است.

این انیمیشن سریالی به‌صورت آنتولوژی است وهر قسمت آن با دیگر قسمت‌ها از نظر داستانی و بازیگران متفاوت است.

فصل سوم عشق، مرگ و ربات ها
تاریخ انتشار عشق، مرگ و ربات ها فصل سوم

سریال آنتولوژی سریال عشق، مرگ و ربات ‌ها در طیف وسیعی از ژانرها من جمله علمی تخیلی، ترسناک و خیالی را شامل می‌شود و در هر قسمت آن حرف جدیدی برای گفتن دارد.

اینکه این سریال حالت انیمیشنی دارد، ولی مخصوص افراد بزرگسال است و در آن خشونت‌های زیادی دیده می‌شود و به طور کلی مناسب کودکان و نوجوانان نیست.

فصل سوم سریال آنتولوژی انیمیشنی و علمی تخیلی Love Death + Robots در تاریخ 20 می (٣٠ اردیبهشت ١۴٠١) از استریم نتفلیکس منتشر خواهد شد.

تیزر رسمی فصل 3 عشق، مرگ و ربات ها

فصل سوم عشق، مرگ و ربات ها
عشق، مرگ و ربات ها فصل سوم 

لینک دانلود تیزر رسمی فصل سوم عشق، مرگ و ربات ها 1080p

لینک دانلود تیزر فصل سوم عشق مرگ و ربات ها 720p

لینک دانلود تیزر عشق، مرگ و ربات ها فصل سوم 480p

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار فصل سوم عشق، مرگ و ربات ها سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *