زمان و تکرار پخش سریال نیاز ؛ مجموعه تلویزیونی نیاز از شبکه یک

مجموعه تلویزیونی نیاز که به منظور شب‌های قدر ساخته شده است از شبکه یک‌سیما به نمایش در می‌آید. با جزییات زمان و تکرار پخش سریال نیاز همراه فیگار باشید.

سریال نیار به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده، با شروع شب‌های قدر از 31 فروردین ماه جایگزین سریال خوشنام از شبکه یک سیما خواهد شد. همچنین قسمت چهاردهم سریال خوشنام، دوشنبه ۵ اردیبهشت پخش خواهد شد.

زمان و تکرار پخش سریال نیاز

مجموعه تلویزیونی نیاز از شبکه یک

زمان و تکرار پخش سریال نیاز
زمان پخش سریال نیاز

بیشتر بخوانید:

بهاره افشاری، شهرزاد کمال زاده، حدیث میرامینی، پوراندخت مهیمن، پندار اکبری، عمار تفتی، رز رضوی، سیروس میمنت، آرش تاج تهرانی و کیمیا ملاحی از جمله هنرمندانی هستند که در مجموعه تلویزیونی نیاز هنرنمایی می‌کنند.

سریال نیاز که در سال 1394 ساخته شده است درباره زوج جوانی به نام‌ پیمان و کمند است که خارج از کشور با یکدیگر آشنا شده و ازدواج کرده‌اند. در بازگشت به وطن، مادر پیمان برای اولین بار عروس خود را می‌بیند. این آشنایی واکنش‌هایی را در خانواده برمی‌انگیزد و داستانهای مختلفی را شکل می‌دهد.

سریال نیاز هر شب ساعت ۲۲:۰۰ از شبکه یک سیما و تکرار این مجموعه ساعت ۸:۳۰ و ۱۵ روز بعد پخش خواهد شد.

از همراهی شما تا انتهای نوشتار زمان و تکرار پخش سریال نیاز سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *