تصادف در جاده سهیلیه کرج ؛ تصادف کیا و سمند که با دو کشته همراه بود

تصادف در جاده سهیلیه کرج ، در حادثه امروز تصادف جاده سهیلیه  کرج دو سرنشین خودرو کیا فوت و راننده سمند به شدت مجروح شد و به بیمارستان انتقال یافت.

فرمانده پلیس راه البرز گفت: تصادف 2 وسیله نقلیه در جاده سهیلیه شهرستان ساوجبلاغ 2 نفر کشته و یک نفر مصدوم برجای گذاشت. در ادامه با خبر تصادف جاده سهیلیه کرج همراه فیگار بمانید.

تصادف در جاده سهیلیه کرج

تصادف در کرج

تصادف در جاده سهیلیه کرج
تصادف در کرج, تصادف جاده سهیلیه کرج

تصادف در جاده سهیلیه

سرهنگ رضا گودرزی گفت: صبح امروز خبر تصادف دو دستگاه خودرو در کرج به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام و بلافاصله ماموران پلیس راه به محل حادثه اعزام شدند.

سرهنگ رضا گودرزی با اعلام این خبر بیان کرد: این تصادف صبح امروز بین ۲ دستگاه خودروی سواری کیا و سمند رخ داد که سبب فوت 2 سرنشین خودروی کیا و مصدومیت راننده خودروی سمند شد.  این مقام انتظامی گفت: کارشناسان پلیس راه علت این حادثه را تجاوز به چپ خودروی کیا اعلام کرده اند.

سرهنگ گودرزی در پایان خاطرنشان کرد: رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و پرهیز از شتاب و عجله بی مورد کم بودن عرض جاده از وقوع حوادث تلخ این چنین پیشگیری می کند.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار تصادف در جاده سهیلیه کرج سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *