شباهت عجیب پسر نصرالله رادش به پدرش ؛ تعجب مهران مدیری سوژه شد!

شباهت عجیب پسر نصرالله رادش به پدرش ، شب گذشته نصرالله رادش با پسرش مهمان برنامه دورهمی بود و مهران مدیری از اینکه پسر این بازیگر باشد بسیار تعجب کرد.

تعجب حیرت‌انگیز مهران مدیری از دیدن پسر نصر‌الله رادش. در ادامه با خبر ماجرای پسر نصر‌الله رادش به پدرش همراه فیگار بمانید.

شباهت عجیب پسر نصرالله رادش به پدرش

ماجرای پسر نصر‌الله رادش دورهمی

شباهت عجیب پسر نصرالله رادش به پدرش
شباهت پسر نصر‌الله رادش به پدرش, ماجرای پسر نصر‌الله رادش به پدرش

شباهت پسر نصر‌الله رادش به پدرش

متولد 1 فروردین 1346 در تهران است. مهران مدیری بازیگر، کارگردان، مجری و تهیه کننده ایرانی است. مهران مدیری ازدواج کرده و متاهل است. مهران مدیری دو فرزند به نام شهرزاد و فرهاد دارد.مهران مدیری برای فیلم «خائن کشی» در چهلمین جشنواره فیلم فجر 1400 حضور یافت. لباس و تیپ مهران مدیری مورد توجه همگان در فضای مجازی قرار گرفته است.

شب گذشته نصرالله رادش با پسرش مهمان برنامه دورهمی بود و مهران مدیری از اینکه پسر این بازیگر باشد بسیار تعجب کرد. فیلم این قسمت از دورهمی را می توانید ببینید :

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار شباهت عجیب پسر نصرالله رادش به پدرش سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *