ماجرای ترور بیولوژیک مرحوم نادر طالب زاده چیست ؟ [+فیلم]

نادر طالب زاده ترور بیولوژیک از آن دسته از تیترهایی است که باید توجه ویژه‌ای به آن داشت. ماجرای ترور بیولوژیک مرحوم نادر طالب زاده را از زبان خودش بشنوید.

شما می‌توانید در انتهای نوشتار ماجرای نادر طالب زاده ترور بیولوژیک توضیحات مرحوم نادر طالب زاده در خصوص ترور بیولوژیک خود در سفر به عراق را مشاهده کنید.

ماجرای ترور بیولوژیک مرحوم نادر طالب زاده چیست ؟

[+فیلم]

ماجرای ترور بیولوژیک مرحوم نادر طالب زاده چیست ؟ [+فیلم]
نادر طالب زاده ترور بیولوژیک
روایت همسر نادر طالب زاده از ترور بیولوژیکی این مستندساز و مجری مشهور هم در برخی رسانه‌ها خبرساز شده است.

مرگ نادر طالب زاده، مجری و مستندساز تلویزیونی از همان ابتدا ادعاهایی مبنی بر شهادت و ترور بیولوژیک او را از طرف برخی برانگیخت. ترور بیولوژیک اصطلاحی بود که اولین بار خود طالب زاده در سال ۱۳۹۵ مدعی شد که هدف آن قرار گرفته است.

دکتر نادر طالب زاده پس از تحمل یک دوره بیماری دارفانی را وداع گفت و این سؤال مهم وجود دارد که آیا ترور بیولوژیک شد؟

نادر طالب زاده از ترور بیولوژیکی

درگذشت نادر طالب زاده
درگذشت نادر طالب زاده

گقتنی است که مراسم وداع با پیکر نادر طالب‌زاده، مجری، مستندساز و تهیه‌کننده، عصر دیروز با حضور مردم و اهالی فرهنگ و هنر، در معراج شهدای تهران برگزار شد.

پس از درگذشت نادر طالب زاده، محمد خزایی رئیس سازمان سینمایی در صفحه شخصی اینستاگرام خود پیامی منتشر کرد و با شهید خواندن این مجری تلویزیونی نوشت: «نادر جان تو ثابت کردی که جهاد در عرصه جنگ نرم چه بسا دشوارتر و مظلومانه‌تر از جنگیدن در میادین آتش و خون است… شهادت مبارک و گوارایت.»

دکتر نادر طالب زاده، مرد میدان جبهه فرهنگی و رسانه‌ای انقلاب اسلامی پس از یک دوره بیماری، دارفانی را وداع گفت و قرار است روز یکشنبه در بهشت زهرا کنار همکار و همسنگرش سید شهیدان اهل قلم شهید مرتضی آوینی در خانه ابدی آرام گیرد.

نادر طالب زاده از ترور بیولوژیکی, درگذشت نادر طالب زاده
نادر طالب زاده از ترور بیولوژیکی

در بخشی از این مراسم، زینب مهنا، با تشکر از حاضران در معراج شهدای تهران، طالب‌زاده را مورد علاقه همه خواند و گفت: «او قلبی بزرگ داشت و عاشق همه مردم بود. عشق به ایران را در محافل بین‌المللی فریاد زد و همچنین با تشکیل کنفرانس افق نو از متفکران غربی علیه غرب کمک گرفت.»

در مراسم وداع با پیکر نادر طالب زاده نیز سعید قاسمی فعال اصولگرا او را حاج قاسم جبهه رسانه توصیف کرد و گفت: «شاید کسی بگوید شهید کجا بود؟ حاج نادر مریض بود و در بیمارستان درگذشت. اما از نظر من آقا نادر شهید است. او ترور بیولوژیک شد و ما برای این مدعا هزاران دلیل داریم که اکنون مجال باز کردن همه آنها نیست.» او همچنین بیماری کرونا را توطئه غرب برای پولدار کردن خود دانست.

ترور بیولوژیک نادر طالب زاده, نادر طالب زاده از ترور بیولوژیکی, درگذشت نادر طالب زاده
ترور بیولوژیک نادر طالب زاده

مهنا تاکید کرد: «پدر آقای طالب زاده یک نظامی زمان شاه بود و خیلی‌ها می‌خواستند از این نکته به عنوان یک حربه علیه او استفاده کنند. اما این نکته را در نظر نگرفتند که این پدر در دوران پهلوی سه سال در حبس خانگی قرار داشت و در واقع ضد شاه بود.»

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار نادر طالب زاده ترور بیولوژیک سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *