بهترین کمیک بوک های پنگوئن ؛ قدیمی ترین دشمن بتمن

یکی از قدیمی‌ترین شرور‌های دنیای بتمن، پنگوئن می‌باشد. با ما همراه باشید تا باهم به بهترین کمیک بوک های پنگوئن بپردازیم.

با توجه به اکران فیلم بتمن (نقد فیلم The Batman (2022)) و تایید شدن از ساخت قسمت دوم بتمن با بازی رابرت پتینسون و کارگردانی مت ریوز، بد نیست نگاهی به یکی از ابر شرور‌هایی که کمتر کسی به آن پرداخته بیاندازیم.

در فیلم بتمن 2022 (حقایق پنهان فیلم 2022 The Batman)، شخصیت پنگوئن با بازی کالین فارل مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت و همین امر باعث شد تا کمپانی دی‌سی به فکر ساخت یک سریال اختصاصی برای این شخصیت با بازی کالین فارل بسازد، و شخصیت پنگوئن را حتی در صنعت فیلم‌های دی‌سی نیز پیشرفت دهد.

اسوالد کاپلبات، معروف به پنگوئن یک شخصیت شرور (بهترین شرور های دی سی) در دنیای کمیک می‌باشد و عموما یکی از نخستین دشمنان اصلی بتمن محسوب می‌شود. اسوالد کاپلبات جزو یکی از خانواده‌های ثروتمند شهر گاتهام بوده است که به بینی بزرگ و پاهای کجش معروف است. بعد از مدتی توماس وین و مارتا وین، که پدر و مادر بتمن به شمار می‌روند باعث ورشکستگی خانواده اسوالد می‌شوند و همین دلیلی است که او از بروس وین متنفر است.

بهترین کمیک بوک های پنگوئن

قدیمی ترین دشمن بتمن

فهرست عناوینی که در ادامه نوشتار بهترین کمیک بوک های پنگوئن برای شما معرفی خواهند شد، به شرح زیر است:

بهترین کمیک بوک های پنگوئن
بهترین کمیک بوک های پنگوئن

پنگوئن اولین بار در سال 1935 و در نخستین کمیک‌های بتمن ظاهر شد. اولین حضور او در رسانه نیز برمی‌گردد به سریال تلوزیونی بتمن با بازی برگس مردیت که در 1966 پخش می‌شد. با ما همراه باشید تا در این مقاله به بهترین کمیک بوک های پنگوئن بپردازیم.

One Of The Most Perfect Frame-Ups

بهترین کمیک بوک های پنگوئن
برترین کمیک بوک های پنگوئن

کمیک شماره 58، از سری کمیک‌های کارآگاهی بتمن که یکی از کمیک بوک های برتر پنگوئن و دنیای دی‌سی می‌باشد. این کمیک یکی از بهترین کمیک‌هایی است که اِلِمان‌های پنگوئن، مانند چتر را به نمایش می‌گذارد.

این کمیک با داستانی ساده می‌تواند هر کسی را عاشق کمیک کند و گزینه‌ی خوبی برای شروع به کمیک خواندن کند. همچنین پینگوئن این کمیک یکی از تکامل یافته‌ترین و باهوش‌ترین پنگوئن تاریخ دنیای کمیک‌های دی‌سی (بهترین کمیک های بتمن ؛ ترتیب خواندن، دانلود و هر آنچه که باید بدانید) می‌باشد.

Bullies

بهترین کمیک بوک های پنگوئن
بهترین کمیک بوک پنگوئن

یکی از عمیق‌ترین کمیک‌های ذنیای دی‌سی که به بهترین شکل ممکن، پنگوئن را یک قاچاقچی و تبهکاری عصبانی نشان می‌دهد. این داستان برداشت منحصر به فردی از منشاء دوستی با یک فرماندار در دوران کودکی، و اینکه چگونه خنده‌ی پنگوئن به خشم تبدیل می‌شود را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

No Man’s Land

بهترین کمیک بوک های پنگوئن
برترین کمیک بوک های پنگوئن

در پایان فیلم بتمن 2022 () وقتی که شهر گاتهام ویران شده است، پنگوئنی را می‌بینیم که سعی دارد از ویرانی و نبود ابر شرور‌ها به قدرت برسد و بر گاتهام حکمرانی کند. این کمیک که یکی از برترین کمیک بوک های پنگوئن می‌باشد، آینده‌ی پنگوئن بعد از فیلم را نشان می‌دهد.

در این کمیک شاهد یکی از سرسخت‌ترین پنگوئن‌های تاریخ کمیک بوک هستیم که گاهی اوقات بتمن را تا مرز از پای درآوردن می‌برد.

Showcase ’94 #7

بهترین کمیک بوک های پنگوئن
بهترین کمیک بوک پنگوئن

یکی دیگر از کمیک‌هایی که نشان می‌دهد که چقدر پنگوئن بی‌رحم است و بدون توجه به کسی می‌تواند آدم بکشد و به فکر منافع خودش باشد. این کمیک حول محور پنگوئن و جیمز گوزدون می‌چرخد و داستان ربوده شدن باربرا گوردون توست پنگوئن را نشان می‌دهد.

داستانی فشرده، خشن و پر از زد و خورد بین جیمز گوردون و پنگوئن که باعث می‌شود این کمیک بسیار جذاب و دیدنی دنبال شود. داستانی که توسط کریگ راسل، یکی از بهترین نویسندگان کمیک (بهترین نویسنده های کمیک) نوشته شده است.

Emperor Penguin

بهترین کمیک بوک های پنگوئن
بهترین کمیک بوک های پنگوئن

امپراطوری پنگوئن، یکی از کمیک‌هایی می‌باشد که اسوالد کاپلبات و نحوه‌ی تبدیل شدنش به یک شرور را نشان می‌دهد. اما این کمیک جنبه‌هایی متفاوت هم دارد، جایی که بتمن و پنگوئن با همدیگر همکاری می‌کنند تا مشکلی را که برای گاتهام پیش آمده را رفع کنند.

بیشتر بخوانید:

Batman: Earth One

بهترین کمیک بوک های پنگوئن
بهترین کمیک بوک های پنگوئن

یکی از مدرن‌ترین کمیک‌های بتمن که با شرارت‌های پنگوئن تلفیق پیدا کرده و تبدیل شده است به یکی از پر فروش‌ترین کمیک‌بوک‌های تاریخ دی‌سی که تا به امروز منتشر شده است.

در این کمیک پنگوئن اعلام می‌کند که این پدر و مادر بتمن بوده‌اند که باعث ورشکستگی خاندان کاپلبات می‌شوند و بتمن را وارد چالشی سخت در زندگی‌اش می‌کند. همچنین به گفته‌ی هواداران دی‌سی سریال پنگوئن در رابطه با این کمیک ساخته خواهد شد.

The Killing Peck

بهترین کمیک بوک های پنگوئن
بهترین کمیک بوک پنگوئن

به گفته‌ی بسیاری از هواداران دی‌سی این کمیک بهترین کمیک بوک پنگوئن (بهترین کمیک های دی سی تاریخ) می‌باشد. کمیکی که شاید بیشترین تعداد کارکتر را درون خودش جای داده است.

پنگوئن، تو فیس، ریدلر و مستر فریز، جزو شرور‌هایی (بهترین شرور های دی سی) هستند که با یکدیگر همکاری می‌کنند تا بتمن را از پای در بیاورند. همکاری این ابر شرور‌های شهر گاتهام یکی از جذاب‌ترین اتفاقات دنیای کمیک را رقم می‌زند.

Penguin Triumphant

بهترین کمیک بوک های پنگوئن
کمیک بوک های برتر پنگوئن

این کمیک یکی از جذاب‌ترین تقابل‌های بتمن و پنگوئن است. کمیکی که می‌تواند دنباله‌ی فیلم بتمن باشد، که پنگوئن قدرتمند‌تری را نشان می‌دهد، بدون اینکه بداند بتمن و بروس وین یک نفر هستند.

باهوشی و خشم پنگوئن چیزی جدا ناپذیر از این شخصیت است که در این کمیک کاملا مشهود است، خشمی که باعث به خطر افتادن جان اسوالد کاپلبات هم تمام شود.

Joker’s Asylum: Penguin

بهترین کمیک بوک های پنگوئن
برترین کمیک بوک های پنگوئن

تیمازستان جوکر: پنگوئن، نام تک کمیکی بودو که در سال 2008 منتشر شد که در جلد این کمیک پنگوئن با چهره‌ی همیشگی خودش پدیدار بود. این کمیک به عنوان کمیک‌های بزرگسالانه‌ی سال 2008 نام گرفت. کمیکی که پر از لایه‌های منفی پنگوئن است و خشم کنترل نشده‌ی این شرور را به تصویر می‌کشد.

به طرز ماهرانه‌ای کمیک، لایه‌های طتز خود را حفظ کرده است و توانسته به بهترین شکل ممکن تلفیق خشم پنگوئن را با طنز جوکر ادغام کند.

بیشتر بخوانید:

Penguin: Pain And Prejudice

بهترین کمیک بوک های پنگوئن
بهترین کمیک بوک های پنگوئن

با انتشار فیلم بتمن 2022، خیلی از منتقدین بر اینباور هستند که پنگوئن فیلم، بسیار به پنگوئن این کمیک شباهت دارد. یکی از تاریک‌ترین، عمیق‌ترین و شجاع‌ترین پنکوئن‌های تاریخ دنیای دی‌سی که حتی گاهی اوقات بتمن را شکست می‌دهد.

داستان کمیک درباره‌ی آزار و اذیت شدن پنگوئن در کودکی‌هایش، و اسوالدی که به دنبال انتقام است. جاه‌طلبی‌های این شخصیت در جزو نقاط قوت این کمیک است که همیشه می‌تواند جزو ویژگی‌های نمادین این شرور باشد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین کمیک بوک های پنگوئن سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

پرسش های متداول

بهترین کمیک بوک های پنگوئن چه کمیک بوک هایی هستند؟

شاید در حال حاضر بهترین کمیک بوک های پنگوئن، کمیک بوک‌های The Killing Peck و Penguin: Pain And Prejudice باشد.

احتمال ساخت سریال پنگوئن از روی کدام کمیک است؟

بیشترین احتمالات ساخت سریال پنگوئن از روی داستان کمیک Penguin Triumphant و No Man’s Land می‌باشد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *