مرجانه گلچین مجری شد ؛ او مجری برنامه تلویزیونی «بالان» شده است

مرجانه گلچین مجری شد ، بازیگر سینما و تلویزیون، مجری قسمت اول برنامه‌‌‌ای تحت عنوان «بالان» از گروه خانواده شبکه دو سیما شده است.

برنامه تلویزیونی «بالان» تولید جدید گروه خانواده شبکه دو است که به تهیه کنندگی وحید رستگار و کارگردانی علی اصغر صائبی از چهارشنبه 21 اردیبهشت 1401 حوالی ساعت 23 و 40 دقیقه روی آنتن این شبکه می‌رود. در ادامه با خبر برنامه بالان همراه فیگار بمانید.

مرجانه گلچین مجری شد

مرجانه گلچین مجری

مرجانه گلچین مجری شد
مرجانه گلچین مجری, مرجانه گلچین بالان

مرجانه گلچین بالان

برنامه «بالان» تولید جدید گروه خانواده شبکه دو سیماست که با تهیه‌‌‌کنندگی وحید رستگار و کارگردانی علی‌اصغر صائبی از دیروز چهارشنبه، 21 اردیبهشت‌ماه پخش شده است. این برنامه با هدف ایجاد انگیزه و امید و پرداختن به موضوعات مختلفی چون: امید و انگیزه درخصوص خواستن و برخاستن و مواردی مانند سرطان، لکنت، معلولیت و… پخش خواهد شد.

برنامه «بالان» سعی دارد تا تقابل امید در برابر ناامیدی را بررسی کند و براساس موضوع روز برنامه از مهمانانی دعوت می‌شود تا از خاطرات خود در زمینه تقابل امید و ناامیدی که در برهه‌ای از زمان با آن مواجه بودند، صحبت کنند. همچنین در هر برنامه یک هنرمند یا مجری میزبانی آن را بر عهده دارد.

«بالان» در 26 قسمت 45 دقیقه‌ای تولید می‌شود و قسمت نخست از 21 اردیبهشت شروع شده است.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار مرجانه گلچین مجری شد سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *