جایزه افتخاری از 18مین جشنواره بین‌المللی برزیل به مجید درویش‌نژاد رسید

جایزه افتخاری بهترین کارگردان جوان هجدهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم برزیل به مجید درویش نژاد برای فیلم سیبر تعلق گرفت.

این جشنواره با اعلام‌ نامزدهای‌ دریافت جایزه که هفته پیش اعلام شده بودند، فیلم سیبر‌ جزو نامزدهای بهترین فیلم و بهترین کارگردان جوان قرار گرفته بود که جایزه بهترین کارگردان را از آن خود کرد.

جایزه افتخاری از 18 جشنواره بین‌المللی برزیل به مجید درویش‌نژاد رسید

مجید درویش نژاد و جایزه افتخاری جشنواره بین المللی برزیل
مجید درویش نژاد و جایزه افتخاری جشنواره بین المللی برزیل

مجید درویش نژاد با اولین ساخته خود موفق به حضور در جشنواره های متعددی شده است. فیلم سیبر روایت داستان خانواده ای می‌باشد که سرپرست آن خانواده درگیر مواد مخدر می‌باشد و…

مجید درویش نژاد کارگردان اهل ارومیه است و جدیدا لقب موفق ترین کارگردان جوان به وی داده شد. فیلم سیبر‌ چندی پیش در دو سانس در شهر ارومیه اکران شد و با مخاطبان زیادی همراه بود؛ که می‌توانید از طریق لینک زیر در جریان این استقبال قرار بگیرید:

اکران فیلم کوتاه سیبر با انبوه زیادی از مخاطب در شهر ارومیه

مجید درویش نژاد و جایزه جشنواره بین المللی برزیل
مجید درویش نژاد و جایزه جشنواره بین المللی برزیل

اخباری که در رابطه با فیلم کوتاه سیبه‌ر می‌توانید مطالعه بفرمایید از طریق لینک‌های زیر در دسترس هستند:

بخشی از نقد فیلم کوتاه سیبه‌ر:

بازی نقش دختر بچه چنان صادقانه و لطیف است که دوست داریم ساعت‌ها بنشینیم به انسانیتی که در چشمانش موج می‌زند نگاه کنیم. بازیگری به عنوان مهمترین عنصر کارگردان در روایت اثر باید به صادقانه‌ترین شکل ممکن صورت بگیرد؛ اما ما بجز چند پلن در الباقی جاها عدم بازیگری درونی و صادقانه را می‌بینیم که بیشتر به خاطر عدم هدایت صحیح اتفاق افتاده است. چون بازیگر مادر و برادر هم هرزگاهی همچون بازیگری تراز اول متولد می‌شوند و زودتر از موعد می‌میرند…

مشخصات فیلم

مجید درویش نژاد و جایزه جشنواره بین المللی برزیل
مجید درویش نژاد و جایزه جشنواره بین المللی برزیل

 

  • نویسنده و کارگردان: مجید درویش نژاد
  • تهیه کننده: حکمت سلیمانی
  • بازیگران: شبنم یوسفی، حبیب فرهمند، اسلام آلوسی و کاملیا شاهین
  • سال تولید: ۱۴۰۰
  • فستیوال: حضور در جشنواره های بین‌المللی ( روسیه، دهوک، هامبورگ آلمان)
  • انصراف: از جشنواره سلیمانیه

از همراهی شما تا انتهای نوشتار جایزه افتخاری از 18 جشنواره بین‌المللی برزیل به مجید درویش‌نژاد رسید سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *