مدیر شبکه نمایش سیما تغییر کرد ؛ محمد‌رضا رضا پور سرپرست شبکه نمایش شد

محسن برمهانی معاون سیما جمهوری اسلامی در حکمی محمدرضا رضاپور را به‌عنوان «سرپرست شبکه نمایش» منصوب کرد، متن حکم را در ادامه میخوانید.

معاون سیما در حکمی محمدرضا رضاپور را به‌عنوان «سرپرست شبکه نمایش» منصوب کرد. در ادامه با خبر محمد رضا رضاپور شبکه نمایش همراه فیگار بمانید.

محمدرضا رضاپور

محمد‌رضا رضاپور مدیر نمایش

محمدرضا رضاپور
محمد‌رضا رضاپور, محمد رضا رضاپور شبکه نمایش

محمد‌رضا رضاپور شبکه نمایش

محسن برمهانی معاون سیما در حکمی محمدرضا رضاپور را به‌عنوان «سرپرست شبکه نمایش» منصوب کرد.

در حکم معاون سیما خطاب به رضا پور آمده است؛

«نظر به دارا بودن سوابق و کارنامه کاری در حوزه رسانه و سینما و آشنایی با آثار و جریان‌های سینمای جهان و ایران، انتظار می‌رود با برنامه ریزی و تدبیر مناسب؛ رصد، روایت، نقد و تحلیلِ جامع‌تر و نشاط انگیزتری از گونه‌ها، جریان‌ها و عناصرِ جهان سینما در منظر مخاطبان رسانه ملی قرار دهید و ضمن افزایش اطلاعات، ارتقاء سواد رسانه‌ای و اِشراف علاقمندان، تصویر کامل‌تری از ظرفیت‌های فنی، هنری و محتوایی سینمای جهان را در قاب سیما، بازنمایی کنید.

همه ماموریت‌های آسایشگاهی، دانشگاهی، آوردگاهی و قرارگاهی رسانه در این شبکه قابلیت پیگیری و ارتقاء دارد.»

کانال نمایش پیش از این ذیل شبکه نسیم بود که نظر به اهمیت استقلال حوزه سینما، مدیریت آن مستقل شد.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار محمدرضا رضاپور سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *