تیزر سریال بازی مرکب فصل ۲ ؛ زمان پخش فصل 2 بازی مرکب اعلام شد؟

تیزر سریال بازی مرکب فصل ۲ که فصل یک آن طرفدار زیادی داشت توسط نتفیلیکس منتشر شد. در ادامه مطلب فصل 2 سریال بازی مرک همراه فیگار باشید.

اگرچه پیش‌تر به طور جسته و گریخته اخباری درباره ساخت فصل دوم از سریال کره‌ای بازی مرکب منتشر شده بود، نتفلیکس دو روز گذشته (یکشنبه، ۲۲ خرداد) با انتشار تیزر سریال بازی مر کب فصل ۲ رسما این خبر را تایید کرد.

تیزر سریال بازی مرکب فصل ۲

زمان پخش فصل 2 بازی مرکب اعلام شد؟

فصل 2 سریال بازی مرک, بازی مرکب فصل دوم, فصل دوم بازی
فصل 2 سریال بازی مرک, بازی مرکب فصل دوم, فصل دوم بازی

فیلم منتشر شده از تیزر سریال بازی مرکب فصل 2 سریال کره ای بازی مرکب بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته و زمان پخش فصل جدید Squid Game به یکی از سوالات کاربران فضای مجازی تبدیل شده است. در یکی از جذاب ترین اخبار چند روز اخیر، نتفلیکس از بازگشت سریال محبوب بازی مرکب (Squid Game) با فصل دوم خبر داد. نتفلیکس از ساخت فصل دوم «بازی مرکب» خبر داد و اطلاعات کلی درباره فصل جدید این سریال درام سیاه نیز منتشر کرد.

سریال بازی مرکب در زمان سپتامبر سال ۲۰۲۱ پخش شد و رکورد پربیننده ترین سریال شبکه نتفلیکس را شکست. این سریال داستان گروهی از افراد بدهکار و با مشکلات مالی و تجربیات متفاوت از زندگی را روایت می کند که در مجموعه ای از بازی های کودکانه مرگبار برای یک جایزه نزدیک به ۴۰ میلیون دلاری رقابت می کنند و این جایزه تنها یک برنده خواهد داشت و بازندگان کشته می شوند.

بیشتر بخوانید:

هوانگ دونگ هیوک نویسنده و کارگردان سریال بازی مرکب در نامه ای که توسط نتفلیکس منتشر شده اطلاعات کمی درباره فصل دوم بازی مرکب را ارائه کرد. با اعلام کارگردان سریال، در فصل دوم اسکویید گیم شخصیت «جی هیون»‌ و «رئیس» مردی با نقاب که اداره بازی را برعهده دارد در فصل دوم بازمی گردند. همچنین امکان دارد مردی که کت و شلوار به تن داشت و با کارت های بازی «داکجی» بازیکن استخدام می کرد نیز به فصل جدید Squid Game 2 بازگردد. نتفلیکس هنوز تاریخ پخش فصل دوم سریال بازی مرکب را اعلام نکرده است.

در این توییت نتفیلیکس علاوه بر تیزر فصل دوم، جزئیاتی از زبان هوانگ دونگ هیوک، کارگردان و نویسنده بازی مرکب، درباره این ماجراجویی جدید منتشر شد. هوانگ به مخاطبانشان پیام داده است: جان بخشیدن به فصل اول بازی مرکب ۱۲ سال طول کشید اما فقط ۱۲ روز زمان برد تا بازی مرکب به محبوب‌ترین سریال نتفلیکس تبدیل شود. در صورت مشخص شدن تاریخ انتشار سریال بازی مرکب این مطلب به روز میشود.

تیزر سریال بازی مرکب فصل ۲

فصل 2 سریال بازی مرک, بازی مرکب فصل دوم, فصل دوم بازی
فصل 2 سریال بازی مرک, بازی مرکب فصل دوم, فصل دوم بازی

وی افزود: به عنوان نویسنده، کارگردان و تهیه کننده بازی مرکب از طرفداران این سریال در سراسر جهان قدردانی می‌کنم. ممنونم که سریال ما را تماشا کردید و دوستش داشتید. هوانگ ادامه داد: و حالا گی هیون بازخواهد گشت. پرچم‌دار برمی‌گردد. فصل ۲ در راه است. مرد کت و شلوار پوش با کارت بازی هم ممکن است برگردد. کارگردان بازی مرکب در ادامه پیام خود نوشت: در این فصل همچنین به نامزد یونگ هی (عروسک بازی مرکب)، چول سو، معرفی خواهید شد.

برای یک راند جدید از بازی با ما همراه باشید. نتفلیکس در این پست به تاریخ انتشار فصل جدید از بازی مرکب اشاره نکرده اما هوانگ پیش‌تر گفته بود این فصل در سال ۲۰۲۳ یا ۲۰۲۴ منتشر خواهد شد. احتمالا فصل دوم پایان ماجراهای بازی مرکب نخواهد بود چون تد ساراندوس، مدیرعامل نتفلیکس، در ماه ژانویه گفته بود دنیای بازی مرکب تازه شروع شده است.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار تیزر سریال بازی مرکب فصل ۲  سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *