کنسرت نمایش سی‌صد با کارگردانی امیر جدیدی در کاخ سعد آباد به روی صحنه رفت

کنسرت نمایش سی‌صد کاری از سهراب پورناظری با کارگردانی امیرجدیدی، موسیقی تهمورس پورناظری و با صدای رضا بهرام و تهیه‌کنندگی حسین توتونچیان است.

تئاتر سی صد از اول تیرماه درکاخ سعدآباد اجرای خود را آغاز کرد. شرکت «داریا همراه» به عنوان حامی در این پروژه حضور دارد. در ادامه با خبر نمایش سی صد همراه فیگار بمانید.

کنسرت نمایش سی‌صد

تئاتر کاخ سعدآباد

کنسرت نمایش سی‌صد
تئاتر کاخ سعدآباد, نمایش سی صد

تئاتر سی صد در کاخ سعدآباد

گزارش تصویری از برگزاری کنسرت نمایش«سی‌صد» کاری از سهراب پورناظری به کارگردانیامیر جدیدی، موسیقی تهمورس پورناظری و با تهیه کنندگی حسین توتونچیان در کاخ سعدآباد منتشر شده است. این کنسرت نمایش براساس کتاب «فارنهایت 451» ، اثری از «ری بردبری» است که به موضوع کتاب‌سوزی و نسل‌کشی مغول‌ها در نیشابور می‌پردازد.

کنسرت نمایش سی‌صد

در این کنسرت نمایش که به خوانندگی رضا بهرام روی صحنه می‌رود جواد عزتی، طناز طباطبایی،‌ ماهور الوند،‌ مهران غفوریان، دلنیا آرام، منوچهر علیپور، عرفان ناصری، نیما سکوت و امیر جدیدی حضور دارند. همچنین استاد علی نصیریان( در نقش چنگیز خان مغول) در کناررضا کیانیان به صورت بازیگران تصویر (مپینگ) حضور دارند. علاقه‌مندان برای تهیه بلیت پروژه سی‌صد می‌توانند به وب‌سایت ایران کنسرت مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار کنسرت نمایش سی‌صد سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *