داریوش اقبالی درگذشت ؛ آیا خبر شایعه مرگ داریوش اقبالی حقیقت دارد؟

داریوش اقبالی درگذشت! آیا خبر شایغه مرگ خواننده معروف داریوش اقبالی واقعیت دارد؟ در ادامه مطلب درگذشت داریوش اقبالی همراه فیگار باشید.

در فضای مجازی شایعات زیادی در ارتباط با مرگ داریوش اقبالی دست به دست میشود. ولی اما آیا این شایعات صحت دارند؟

داریوش اقبالی درگذشت

آیا خبر شایعه مرگ داریوش اقبالی حقیقت دارد؟

درگذشت داریوش اقبالی, مرگ داریوش اقبالی
درگذشت داریوش اقبالی, مرگ داریوش اقبالی

داریوش اقبالی در سوگ مادر نشست. طاهره اعظمی مادر داریوش اقبالی خواننده قدیمی ایرانی در سرای سالمندان شهرستان میانه درگذشت. داریوش اقبالی خواننده ایرانی سوگوار مادرش شد. نام مادرش طاهره اعظمی و نام پدرش محمود اقبالی ملاک قبل از انقلاب می باشد. طاهره اعظمی، مادر داریوش اقبالی ،خواننده ی لس آنجلسی، روز جمعه بر اثر کهولت سن در سرای سالمندان شهر میانه درگذشت و مراسم تشییع پیکر وی دیروز در میانه برگزار شد.

درگذشت داریوش اقبالی

درگذشت داریوش اقبالی, مرگ داریوش اقبالی
درگذشت داریوش اقبالی, مرگ داریوش اقبالی

داریوش اقبالی متولد سال ۱۳۲۹ در تهران و دارای مدرک دیپلم است. پدرش محمود اقبالی از ملاکان شهر میانه در آذربایجان شرقی بود. داریوش با اینکه در تهران به دنیا آمده بود اما مدتی را در میانه سپری کرد و سپس در کرج بزرگ شد. شایعاتی درباره مرگ داریوش اقبالی در فضای مجازی وجود دارد که صحت آن تاکنون تایید نشده است.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار داریوش اقبالی درگذشت سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


3 thoughts on “داریوش اقبالی درگذشت ؛ آیا خبر شایعه مرگ داریوش اقبالی حقیقت دارد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *