تیراندازی در عروسی ؛ ۴ کشته و زخمی فوت کودک و حال وخیم مادر

تیراندازی در عروسی که باعث جان باختن و زخمی شدن مهمانان در ملارد شد. در ادامه مطلب عروسی تیراندازی در ملارد همراه فیگار باشید.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی غرب استان تهران از فوت یک کودک و مصدوم شدن ۳ نفر در حادثه‌ای در ملارد بر اثر انجام رسم نادرست تیراندازی در مهمانی خبر داد و گفت: داماد و پدرش بازداشت شدند.

تیراندازی در عروسی

۴ کشته و زخمی فوت کودک و حال وخیم مادر

عروسی تیراندازی, شلیک در عروسی
عروسی تیراندازی, شلیک در عروسی

به گزارش همشهری آنلاین، سرهنگ مهدی سرپناه معاون اجتماعی فرمانده انتظامی غرب استان تهران اظهار کرد: بامداد روز دوشنبه پس از پایان مراسم عروسی در شهرک طلائیه ملارد، در مراسم عروسی پدر داماد در پی انجام رسمی که داشتند با تفنگ ساچمه‌ای وارد جشن شده و به دلیل سهل‌انگاری با شلیک در عروسی چند مصدوم برجای گذاشت. وی گفت: در این حادثه یک کودک فوت شده و مادر و دو کودک دیگر در بیمارستان بستری شدند که طبق گزارش رسیده حال مادر مساعد نیست.

۴ کشته و زخمی فوت کودک و حال وخیم مادر

عروسی تیراندازی, شلیک در عروسی
عروسی تیراندازی, شلیک در عروسی

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی غرب استان تهران افزود: حمل هرگونه سلاح سرد و گرم و تیراندازی در عروسی توسط شهروندی که مجوز حمل نداشته باشد، ممنوع است و درصورت اخذ مجوز صرفا جهت انجام کارهای ذکر شده در مجوز باید استفاده شود. وی با بیان اینکه مقام قضایی با این مسئله حتما برخورد کرده و براساس ضوابط و قوانین موجود تصمیم‌گیری می‌کند، خاطر نشان کرد: پدر داماد و داماد توسط نیروهای انتظامی بازداشت شده و در بازداشت به سر می‌برند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار تیراندازی در عروسی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *