بلعیده شدن مار بزرگ توسط مار کوچک ؛ لحظه وحشتناک بلعیده شدن مار + فیلم

بلعیده شدن مار بزرگ توسط مار کوچک. لحظات وحشتناک بلعیده شدن مار. در ادامه مطلب مار کوچک بلعیدن مار بزرگ همراه فیگار باشید.

ویدیوی جالبی توسط یکی از کاربران شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که در آن یک مار جسور با اشتهای بسیار زیادی در حال بلعیدن و جویدن یکی از خویشاوندان سمی و بزرگتر خود است.

بلعیده شدن مار بزرگ توسط مار کوچک

لحظه وحشتناک بلعیده شدن ماری توسط مار دیگر

بلعیده شدن مار, مار کوچک بلعیدن مار بزرگ
بلعیده شدن مار, مار کوچک بلعیدن مار بزرگ

ویدیوی جالبی توسط یکی از کاربران شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که در آن یک مار جسور با اشتهای بسیار زیادی در حال بلعیدن و جویدن یکی از خویشاوندان سمی و بزرگتر خود است. اتفاق غیرمنتظره و بلعیدن مار بزرگ‌تر در منطقه هادوک، جورجیا ابتدا توسط یک فرد گزارش شد و سپس مقامات اداره منابع طبیعی جورجیا ویدیویی از آن را در فیسبوک به اشتراک گذاشتند.

بیشتر بخوانید:

در این ویدیو، یک شه‌مار شرقی (Lamp opel is ge ula) به آرامی فک پایینی کاملا انعطاف پذیر خود را به سمت انتهای بدن یک مار زنگی چوبی (C o alus ho idus) حرکت می‌دهد تا آن را به صورت کامل ببلعد! سر و بخشی از بدن مار زنگی قبلا توسط شه‌مار بلعیده شده است. همچنین با توجه به اینکه مار بزرگتر هیچ حرکتی نمی‌کند، احتمالا قبل از خورده شدن توسط شه‌مار کشته شده است.

بلعیده شدن مار بزرگ توسط مار کوچک

بلعیده شدن مار, مار کوچک بلعیدن مار بزرگ
بلعیده شدن مار, مار کوچک بلعیدن مار بزرگ

تشخیص اندازه و طول بدن مارها بر اساس ویدیو بسیار دشوار است، زیرا یکی از آن‌ها تا حدی توسط دیگری خورده شده است. با این وجود، مارهای زنگی چوبی تا طول ۱٫۸ متری رشد می‌کنند و در مقابل، طول شه‌مار شرقی حداکثر به ۱٫۲ متر می‌رسد. مار زنگی نشان داده شده در این ویدیو، به وضوح از نمونه دیگر بزرگتر است که با این وجود می‌توان احتمال داد که وزن بیشتری هم دارد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بلعیده شدن مار بزرگ توسط مار کوچک سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *