بازیگر نقش فریبا در سریال یاغی کیست؟ ؛ بیوگرافی و اینستاگرام پگاه سعیدی + [فیلم]

بازیگر نقش فریبا در سریال یاغی کیست؟ بیوگرافی و اینستاگرام پگاه سعیدی. در ادامه مطلب سریال یاغی بازیگر نقش فریبا همراه فیگار باشید.

نقش فریبا (هکر) از قسمت هفتم یاغی وارد این سریال شده و مورد توجه بینندگان قرار گرفته است، پگاه سعیدی بازیگر نقش فریبا در سریال یاغی کیست؟

بازیگر نقش فریبا در سریال یاغی کیست

بیوگرافی و اینستاگرام پگاه سعیدی

سریال یاغی بازیگر نقش فریبا, بازیگر فریبا سریال یاغی
سریال یاغی بازیگر نقش فریبا, بازیگر فریبا سریال یاغی

پگاه سعیدی بازیگر جوان و با استعداد کشورمان بوده که در سریال یاغی نقش فریبا را برعهده دارد او موفق شده در این سریال نقش یک دختر هکر و نابغه که به مواد مخدر اعتیاد دارد را بازی کند. او سابقه بازی در چند نمایش تئاتر را در کارنامه خود دارد اما حضور جدی اش در عرصه بازیگری برای سریال یاغی بوده که در قسمت هفتم این سریال به ایفای نقش پرداخته است و نقش فریبا را بازی کرد. پیج اینستاگرام پگاه سعیدی : @pegahakan

فریبا دختری نابغه در زمینه کامپیوتر و هک دوربین های مدار بسته بوده که بهمن و برادرش به سراغ او می آیند درخواست میکنند که دوربین های مداربسته خیابانها را هک کند تا موتور سوار اسیدپاش را رد یابی کنند. سریال یاغی توسط محمد کارت کاردانی شده است و توانسته با این سریال گام مهمی را در سریال سازی بردارد . پگاه سعیدی در این مجموعه موفق شده در کنار چهره های شاخصی همچون پارسا پیروزفر و طناز طباطبایی و امیر جعفری بازی کند و تجربه بسیار خوبی برای این خانم هنرمند بوده تا در این سریال محک جدی بخورد.

بازیگر نقش فریبا در سریال یاغی کیست

سریال یاغی بازیگر نقش فریبا, بازیگر فریبا سریال یاغی
سریال یاغی بازیگر نقش فریبا, بازیگر فریبا سریال یاغی

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بازیگر نقش فریبا در سریال یاغی کیست سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *