تیم ملی فوتبال اروگوئه در راه ایران ؛ آیا تیم ملی اروگوئه با ایران بازی خواهد کرد؟

تیم ملی فوتبال اروگوئه در راه ایران. رئیس فدراسیون فوتبال اروگوئه درباره دو بازی پیش روی تیم ملی کشورش اظهار نظر کرد. در ادامه مطلب همراه فیگار باشید.

بعد از لغو بازی دوستانه ایران با اروگوئه در فیفادی ژوئن، این بازی برای ماه سپتامبر برنامه‌ریزی شد.

تیم ملی فوتبال اروگوئه

آیا تیم ملی اروگوئه با ایران بازی خواهد کرد؟

 اروگوئه تیم ملی فوتبال, ایران اروگوئه
اروگوئه تیم ملی فوتبال, ایران اروگوئه

به نقل از نشریه «ال‌پایس»؛ تیم ملی اروگوئه در فیفادی ماه سپتامبر اردویی تدارکاتی در اتریش بر پا و مقابل تیم‌های ملی ایران و قطر صف‌آرایی می‌کند. این خبر توسط ESPN اروگوئه نیز تایید شده است. کادر فنی تیم ملی اروگوئه روزهای 23 و 27 سپتامبر (اول و پنجم مهر) را برای بازی با ایران و قطر در نظر دارد. با توجه به فرصت کم باقی‌مانده تا جام جهانی که تنها فیفادی موجود در تقویم فیفا از ۲۸ شهریور آغاز و در روز پنجم مهرماه به پایان می‌رسد، فرصت بازی با تیمی در سطح اروگوئه بسیار مغتنم است و می‌تواند برای تیم ملی بسیار مفید باشد.

بیشتر بخوانبد:

با این حساب به احتمال زیاد تیم ملی بعد از برگزاری بازی برابر اروگوئه، یک بازی دوستانه دیگر را هم در تاریخ پنجم مهرماه پشت‌ سر خواهد گذاشت تا بعد از اردوی قطر که با حداقل دیدار دوستانه به پایان رسید، در فاصله دو ماه تا جام جهانی تدارکات خوبی را در اتریش در پیش داشته باشد. ایگنایسو آلونسو رئیس فدراسیون فوتبال اروگوئه در این باره گفت: کادر فنی تیم ملی از ما درخواست کرد که به مصاف تیم‌های ملی حاضر در جام جهانی برویم و بیشترین بهره را از فیفادی ببریم.

تیم ملی فوتبال اروگوئه

 اروگوئه تیم ملی فوتبال, ایران اروگوئه
اروگوئه تیم ملی فوتبال, ایران اروگوئه

همه مسائل را حل می‌کنیم تا آرامش ذهنی به کادر فنی تیم ملی تزریق شود. ما قرار است با دو تیمی که در جام جهانی حضور دارند بازی دوستانه و تدارکاتی داشته باشیم. اروگوئه تاکنون در راه آماده‌سازی برای حضور در جام جهانی 2022، در سه دیدار دوستانه به میدان رفته که مکزیک و پاناما را شکست داد و مقابل آمریکا به تساوی رسید. شاگردان دیه‌گو آلونسو در گروه H جام جهانی قطر با پرتغال، غنا و کره جنوبی همگروه هستند.

تیم ملی فوتبال اروگوئه

 اروگوئه تیم ملی فوتبال, ایران اروگوئه
اروگوئه تیم ملی فوتبال, ایران اروگوئه

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار تیم ملی فوتبال اروگوئه  سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *