دانلود فیلم شاهزاده خانم The Princess 2022 کامل و با لینک مستقیم

فیلم شاهزاده 2022 در مورد یک شاهزاده خانم با اراده و شجاع (با بازی جوئی کینگ) است که از ازدواج با مردی ظالم و بی‌رحم امتناع می‌کند.

دانلود رایگان فیلم خارجی شاهزاده 2022 با کیفیت عالی. در ادامه با خبر دانلود فیلم شاه دخت 2022 همراه فیگار بمانید.

فیلم شاهزاده 2022

دانلود فیلم شاهزاده

فیلم خارجی شاهزاده 2022
دانلود فیلم شاهزاده, دانلود فیلم شاهزاده خانم The Princess 2022

خلاصه داستان فیلم سینمایی The Princess 2022

داستان فیلم درباره شاهزاده ای که دوست ندارد با فردی بی رحم ازدواج کند، به همین دلیل آنها او را میدزدند و به برجی در نقطه ای دورافتاده میبرند، او که میداند خواستگارش میخواهد همه چیز پدرش را بگیرد، شروع به مبارزه میکند و…

فیلم سینمایی شاهزاده یا پرنسس The Princess یک فیلم اکشن، درام، فانتزی و هیجان انگیز محصول سال 2022 کشور آمریکا به کارگردانی لی ون کیت (Le-Van Kiet) است که توسط دو کمپانی 20th Century Studios و Original Film تولید و منتشر شد.

فیلم خارجی شاهزاده 2022
تریلر فیلم فیلم سینمایی The Princess 2022, خلاصه داستان فیلم سینمایی The Princess 2022

تریلر فیلم فیلم سینمایی The Princess 2022

دانلود فیلم شاهزاده خانم The Princess 2022

دانلود فیلم با کیفیت عالی

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار فیلم خارجی شاهزاده 2022 سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *