سفر مخفیانه زیدان به ترکیه برای کاشت مو ؛ دیگر سر زیدان بدون مو نخواهد بود!

سفر زیدان به استانبول برای کاشت مو یکی از باورنکردنی ترین خبرهایی است که ‌می‌شد آن را تصور کرد اما گویا این اتقاق صحت دارد و زیدان هوس سر پرمو کرده است.

اسطوره تیم ملی فرانسه که همواره از او به عنوان یکی از «کچل‌های مشهور دنیای فوتبال» یاد می‌شود، برای کاشت مو راهی استانبول شده است. در ادامه با خبر کاشت مو زیدان همراه فیگار بمانید.

سفر زیدان به استانبول برای کاشت مو

زیدان کاشت مو

سفر زیدان به استانبول برای کاشت مو
کاشت موی زیدان در ترکیه, زیدان کاشت مو, کاشت مو زیدان

کاشت موی زیدان در ترکیه

علاقه‌مندان به فوتبال از روزی که «زین‌الدین زیدان» را می‌شناسند او را با کله‌ای کم‌مو و این اواخر بدون‌مو به یاد می‌آورند. اما حالا رسانه‌های محلی ترکیه از جمله بخش ترکی سایت گل خبر داده‌اند که او به استانبول سفر کرده تا مو بکارد!

تنها عکس‌های با موی یکی از پرافتخار ترین بازیکن‌ها و مربیان تاریخ فوتبال به زمان جوانی و ازدواج وی بازمی‌گردد و سال‌هاست که کسی سر زیدان را با موهای پرپشت ندیده است و حالا باید دید در صورت حقیقی بودن سفر زیدان به استانبول برای کاشت مو ظاهر جدید زیدان بزرگ به چه شکلی است.

سفر زیدان به استانبول برای کاشت مو
کاشت موی زیدان در ترکیه, زیدان کاشت مو, کاشت مو زیدان

طبق اعلام این رسانه ترکیه ای زیدان به صورت مخفیانه به ترکیه سفر کرده و می خواهد با کاشت مو برای مدت 2 هفته در هتل اقامتگاهش بماند تا موهایش رشد کند. زیدان پس از جدایی از رئال مادرید هنوز با هیچ تیمی برای سرمربیگری توافق نکرده است. شاید دفعه بعد، با سری پرمو قرارداد جدیدش را امضا کند.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار سفر زیدان به استانبول برای کاشت مو سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه  کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *