تصاویر کتک زدن وحشیانه یک دانش‌آموز توسط معلم سنگ‌دل + فیلم

ویدیویی فراگیر در شبکه‌های اجتماعی با محوریت کتک زدن دانش‌ آموز توسط معلم سنگ‌دل منتشر شده است. کاربران خواستار شناسایی معلم و برخورد قاطع با او شده‌اند.

در این ویدیو که توسط یکی از دانش آموزان ضبط شده است، معلم سنگدل با تمام قدرت دانش آموزی را تنبیه می کند و به باد کتک می گیرد. در ادامه با خبر کتک خوردن دانش آموز توسط معلم همراه فیگار بمانید.

کتک زدن دانش‌ آموز توسط معلم

کتک زدن دانش آموز

کتک زدن دانش‌ آموز توسط معلم
کتک زدن دانش آموز, کتک خوردن دانش آموز توسط معلم, فیلم کتک زدن دانش آموز

فیلم کتک زدن دانش آموز

سرهنگ رامین پاشایی معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا با اشاره به اینکه  طی چند روز اخیر، کلیپ تصویری دردناکی مبنی بر” کتک زدن وحشیانه یک کودک در فضای مجازی” منتشر شد ، اظهار داشت : این کلیپ مربوط به کشور ایران نیست.

این مقام مسئول ادامه داد: با توجه به نسبت دادن کلیپ مذکور به کشور ایران ، شاهد حجم وسیعی از واکنش های همدردی و پی گیری از سوی اصحاب رسانه بودیم که در این خصوص ضمن بررسی های اولیه مشخص شد این کلیپ در سال ۲۰۱۹ اولین بار در فضای مجازی منتشر شده و مربوط به کشور هند است.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار کتک زدن دانش‌ آموز توسط معلم سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه  کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *