حرکات رزمی جمشید هاشم پور ۷۸ ساله ؛ جمشید هاشم پور عکاسان را زهره ترک کرد!

فیلم منتشر شده از حرکات رزمی جمشید هاشم پور در حاشیه اکران خصوصی فیلمش به یکی از پربیننده ترین ویدیوهای اینستاگرام تبدیل شده است.

در این ویدئو حرکات رزمی جمشید هاشم پور بازیگر قدیمی سینمای ایران را در اکران فیلم روز ششم مشاهده می کنید که مورد توجه عکاسان قرار گرفت. در ادامه با خبر حرکت رزمی جمشید هاشم پور همراه فیگار بمانید.

حرکات رزمی جمشید هاشم پور

جمشید هاشم پور حرکات رزمی

حرکات رزمی جمشید هاشم پور
جمشید هاشم پور در فیلم سینمایی روز ششم, جمشید هاشم پور حرکات رزمی, حرکت رزمی جمشید هاشم پور

جمشید هاشم پور در فیلم سینمایی روز ششم

فیلم سینمایی روز ششم به کارگردانی حجت قاسم زاده با بازی جمشید هاشم پور و مصطفی زمانی در سینماها اکران شد. در این فیلم جمشید هاشم پور بازیگر پیشکسوت سینمای ایران که اکنون ۷۸ ساله است با انجام چند حرکت رزمی یاد فیلم های دهه شصت خود را زنده کرد.

حجت قاسم‌زاده‌اصل نویسنده و کارگردان فیلم «روز ششم» را بیشتر با مجموع تله‌فیلم‌ها و سریال‌هایی می‌شناسیم که در تلویزیون نوشته و ساخته است. البته که در مقیاس این روزهای تلویزیون جز پرکارها و در دسته نویسندگان و کارگردانان قابل قبول تلقی می‌شود.

فیلم حرکات رزمی جمشید هاشم پور در حاشیه اکران فیلمش

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار حرکات رزمی جمشید هاشم پور سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه  کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *