انفرادی در فاصله 16 میلیاردی دینامیت ؛ فروش هفتگی سینما بار دیگر در اختیار انفرادی!

فیلم سینمایی دینامیت با فروش ۵۸ میلیاردی رکورد پرفروش ترین فیلم سینمای ایران را از آن خود کرد و حالا فیلم انفرادی ۱۶ میلیارد تا رکوردزنی این فیلم فاصله دارد.

فیلم مسعود اطیابی در نهمین هفته نمایش روی پرده، رکورد فروش اکران ۱۴۰۱ سینماها را شکست. در ادامه با خبر فیلم سینمایی انفرادی همراه فیگار بمانید

فیلم انفرادی

رکورد فیلم انفرادی

فیلم انفرادی
رکورد فیلم انفرادی, فیلم انفرادی و دینامیت, انفرادی, فیلم سینمایی انفرادی

فیلم انفرادی و دینامیت

سینمای ایران طی یک هفته اخیر، ۹ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان فروخت و با ۱۳ هزار و ۵۰۰ سانس، ۲۹ هزار نفر را به سینماها کشاند. پنج فیلم انفرادی، علف‌زار، چند می‌گیری گریه کنی ۲، سگ‌بند و هناس جزو پرفروش ترین ها بودند.

فیلم سینمایی «انفرادی» به کارگردانی سیدمسعود اطیابی در نهمین هفته متوالی صدرنشینی گیشه را حفظ کرد و افت فروش ۵ درصدی نسبت به هفته گذشته، ۱۲۶ هزار قطعه بلیت به ارزش ۴ میلیارد و ۴۱ میلیون تومان فروخت که سهم این فیلم را از فروش سینماها در این هفته، به رقم جالب توجه ۴۳ درصد رساند.

فیلم انفرادی
رکورد فیلم انفرادی, فیلم انفرادی و دینامیت, انفرادی, فیلم سینمایی انفرادی

دومین فیلم پرفروش هفته، علف‌زار است که ۱ میلیارد و ۵۸۰ میلیون تومان فروخت. این درام اجتماعی، 1970 سانس داشت و توانست 43 هزار و 60 نفر را به سینماها بکشاند.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار فیلم انفرادی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه  کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *