توهین عجیب گرشا رضایی به یک هوادار در کنسرت زاهدان! + ویدئو

توهین گرشا رضایی ؛ او در دقایق پایانی کنسرتش درباره یکی از هوادارانش که حضور داشت حرفی عجیبی زد، بعضی‌ها می‌خواهند بگویند ما هم بلدیم!

پس از بالا گرفتن جنجال ها، گرشا رضایی ویدیویی در صفحه اینستاگرام اش منتشر کرد و گفت که هدف اش توهین به شخص و یا قومیتی نبوده است. در ادامه با خبر توهین گرشا رضایی در کنسرت همراه فیگار بمانید.

توهین گرشا رضایی

کنسرت گرشا رضایی

توهین گرشا رضایی
توهین گرشا رضایی در کنسرت, کنسرت گرشا رضایی

توهین گرشا رضایی کنسرت زاهدان

گرشا رضایی، خواننده موسیقی پاپ حین برگزاری کنسرت به یکی از طرفداران خود بی‌احترامی کرد. گرشا رضایی، خواننده موسیقی پاپ، جمعه (10 تیر) کنسرتی را در زاهدان برگزار کرد. در این کنسرت که فیلم آن به تازگی منتشر شده، یک مخاطب حاضر در سالن داد می‌زند و از این خواننده درخواست می‌کند که پلی بک نخواند.

رضایی در پاسخ شروع به تحقیر این تماشاچی می کند و می گوید: «بعضی‌ ها می‌ خواهند بگویند ما هم بلدیم. همین الان این فرد را بیاورم روی استیج و دو سؤال از او بپرسم، ایزی لایف لازم می‌ شود.»

فیلم توهین گرشا رضایی

عذر خواهی گرشا رضایی

با بالا گرفتن انتقادات، گرشا رضایی دیروز با انتشار ویدئویی در اینستاگرامش حواشی پیش آمده در کنسرت زاهدان خود را سوء تفاهم عنوان و در نهایت عذرخواهی کرد. او در این ویدئو گفت: «مدتی است برخی اشخاص در فضای مجازی تهمت پلی بک بودن کنسرت ها را به خواننده ها می زنند که من می دانم تا حدود ۹۸ درصد این تهمت ها ناروا است.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار توهین گرشا رضایی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه  کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *