مصاحبه یحیی گل محمدی درباره استقلال ؛ بیانیه باشگاه استقلال علیه گل‌محمدی

مصاحبه یحیی گل محمدی درباره استقلال . پاسخ باشگاه استقلال به اظهارات یحیی گل‌محمدی. در ادامه مطلب استقلال مصاحبه یحی گل محمدی همراه فیگار باشید.

سرمربی پرسپولیس نسبت به آخرین گفت‌وگویش که به‌زعم وی باعث شده سوتفاهم شکل گیرد، توضیحاتی ارائه داد.

مصاحبه یحیی گل محمدی درباره استقلال

بیانیه باشگاه استقلال علیه گل‌محمدی

استقلال مصاحبه یحی گل محمدی, یحی گل محمدی استقلال
استقلال مصاحبه یحی گل محمدی, یحی گل محمدی استقلال

یحیی گل محمدی در مصاحبه ای به مدیرعامل باشگاه استقلال خرده گرفته و حسابی اقدامات اخیر او و باشگاه تحت مدیریتش را مورد نقد قرار داد. او با اشاره به بودجه کلان تعیین شده برای استقلال، خواستار انتشار رقم قراردادهای دو تیم شد و ابراز تاسف کرد که رقیب تمرکز خود را روی این تیم گذاشته است. در واکنش به این اظهارات، باشگاه استقلال نیز دقایقی پیش یک بیانیه صادر کرد.

در بیانیه باشگاه استقلال آمده است: “به آقای یحیی گل‌محمدی متذکر می‌شویم که در خصوص باشگاه استقلال اظهار نظر ننمایند. این برای چندمین بار است که وی در خصوص باشگاه استقلال مصاحبه کرده و لازم است که به این رفتار غیر حرفه‌ای خود پایان دهند.” یحیی گل‌محمدی در حاشیه آخرین تمرین پرسپولیس روبه‌روی خبرنگاران حاضر شد و در بخشی از گفت‌وگوی خود در واکنش به دلیل عدم برگزاری اردوی خارجی و همچنین جذب بازیکنان خارجی مدنظرش، توضیحاتی داد که باعث شده اکنون باشگاه رقیب بیانیه‌ای در این خصوص ارائه دهد.

بیشتر بخوانید:

مصاحبه یحیی گل محمدی درباره استقلال

استقلال مصاحبه یحی گل محمدی, یحی گل محمدی استقلال
استقلال مصاحبه یحی گل محمدی, یحی گل محمدی استقلال

این در حالیست که سرمربی پرسپولیس مدعی‌ است صحبت‌هایش تنها گلایه نسبت به وضعیت کنونی باشگاه خودش بوده و اعتراض به روند یارگیری و هزینه‌های رقبا نبوده و از حرف‌هایش سوبرداشت شده است . گل‌محمدی در این خصوص به خبرنگار ورزش سه گفت: بعد از بیانیه باشگاه استقلال متعجب شدم، چرا که به هیچ‌عنوان قصد زیر سوال بردن عملکرد آنها در نقل و انتقالات یا اقدامات مالی‌شان را نداشتم. مجموعه استقلال همیشه و همواره برایم قابل احترام بوده و به‌عنوان رقیب تنها در زمین مسابقه روبه‌روی آنها قرار داریم.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار مصاحبه یحیی گل محمدی درباره استقلال سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *