علاقه جدید سحر قریشی به امیر تتلو ؛ بک گراند موبایل با عکس تتلو! + عکس

سحر قریشی برای ابراز علاقه به تتلو بک گراند موبایلش را با عکسی از این خواننده به روز کرد. در ادامه با خبر علاقه دوباره سحر قریشی به تتلو همراه فیگار بمانید.

سال گذشته بود که سفر سحر قریشی برای ضبط سریال نیسان آبی به کارگردانی منوچهر هادی به ترکیه سفر کرد. در ادامه با خبر تتلو سحر قریشی همراه فیگار بمانید.

علاقه دوباره سحر قریشی به تتلو

سحر قریشی امیر تتلو

علاقه دوباره سحر قریشی به تتلو
علاقه سحر قرشی به تتلو, سحر قریشی امیر تتلو, تتلو سحر قریشی

علاقه سحر قرشی به تتلو

این مسافرت کاری با شایعاتی همراه شد که بعد از مدتی بالاخره رنگ واقعیت به خود گرفت و سحر قریشی با انتشار عکس های مشترک با امیرتتلو اعلام کرد که قصد دارد با این خواننده ازدواج کند.

سحر قریشی در جدیدترین پست اینستاگرامی اسکرین شاتی منتشر کرده است که نشان می دهد این بازیگر عکس امیرتتلو را برای ابراز علاقه به او به عنوان بک گراند گوشی اش انتخاب کرده است.

تتلو گفته بود که سحر قریشی معتاد است و رفتارهای عجیبی دارد به همین خاطر دیگر قصد ادامه رابطه با او را ندارد. البته آتش این دعوا در عرض چندساعت با عذر خواهی خانم بازیگر خاموش شد.

عکس بک گراند موبایل سحر قریشی

علاقه دوباره سحر قریشی به تتلو
علاقه سحر قرشی به تتلو, سحر قریشی امیر تتلو, تتلو سحر قریشی

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار علاقه دوباره سحر قریشی به تتلو سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه  کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *