بهترین کمیک های پسر جهنمی ؛ پسری از جنس دوزخ

یکی از مردان قدرتمند‌ترین شخصیت‌های دنیای کمیک، پسر جهنمی می‌باشد. با ما همراه باشید تا به معرفی بهترین کمیک های پسر جهنمی بپردازیم.

پسر جهنمی یا همان Hell Boy، یک ابر‌قهرمان (بهترین فیلم ها و سریال های ابرقهرمانی 2021) از دنیای کمیک است، که در سال 1993، توسط مایک میگنولا (بهترین نویسنده های کمیک) خلق شده است. سری کمیک‌های این شخصیت، که متعلق به خودش می‌باشد، دارک هورس نام دارد، مه یونیورس این کارکتر را نشان می‌دهد.

پسر جهنمی، در واقع فرزند عزرائیل و یک ساحره به اسم سارا هیوز می‌باشد، و با نام اصلی اَننگ ان به دنیا آمده است. او در کودکی، به عضویت محافظین کره‌ی زمین پیوست، و توانست آموزش‌های زیادی در مقابل با جنگ (بهترین فیلم های جنگی 2022) داشته باشد.

او فرزند یک ساحره است که از نوادگان شاه آرتور می‌باشد، بنابراین پسر جهنمی می‌تواند جانشین بر حق انگلستان باشد. اما با همه‌ی این تفاسیر، خودش را جنس پدرش، و یک کاتلولیک می‌داند.

پسر جهنمی، یک نیمه انسان و شیطان است که 2 متر قد دارد و قدرت بدنی بالا و عجیبی دارد، و می‌تواند تا هزاران سال عمر کند. پسر جهنمی حالتی عصبانی دارد که شاخش رشد می‌کند، و معتقد است که  اگر به اوج جنون برسد، می‌تواند اورا که یکی از قوی‌ترین دشمن شیاطین است را بکشد و از بین ببرد. همچنین او تپانچه‌ای قدرتمند دارد که می‌تواند با هر تیرش هیولایی عظیم را از پای در بیاورد.

او در سال 1994، به عضویت اداره دفاع و تحقیقات ماورالطبیعه پیوست، و با دو نفر دیگر همکاری می‌کند تا با خطراتی که کره‌ی زمین را تهدید احاطه کرده است، جلوگیری بکنند.

بهترین کمیک های پسر جهنمی

پسری از جنس دوزخ

در ادامه نوشتارِ بهترین کمیک های پسر جهنمی به معرفی آثار موجود در فهرست زیر، پرداخته‌ایم:

بهترین کمیک های پسر جهنمی
بهترین کمیک های پسر جهنمی

کمیک‌هایی که در طی این چند سال اخیر، از پسر جهنمی منتشر شده‌اند، بسیار محوریت مدرنی (بهترین فیلم های پست مدرن علمی تخیلی) را در پیش می‌گیرند. با ما همراه باشید تا به معرفی بهترین کمیک های پسر جهنمی بپردازیم.

Wake the Devil

بهترین کمیک های پسر جهنمی
بهترین کمیک پسر جهنمی
  • سال انتشار : 1996
  • امتیاز : 5

این داستان، دومین کمیک پسر جهنمی بود که منتشر شد، و توانست به یکی از برترین کمیک های پسر جهنمی تبدیل شود. این کمیک نقطه‌ی شروع افسانه‌های سریالی پسر جهنمی بود، و داستانی واقع‌گرایانه را پیش می‌بُرد. این کمیک، از عنصر شرور‌های (بهترین شرور های دی سی) اصیل نازی استفاده کرده و شرور‌های مهمی را نیز به این دنیا معرفی کرده است.

داستان این کمیک، بر پایه‌ی اسطوره‌شناسی شکل می‌گیرد و دنیای کمیک‌های آینده را شکل، گسترش می‌دهد. این کمیک، علاوه بر داستان عالی که دارد، می‌تواند آغازکننده‌ی خوبی برای سری کمیک‌های مرد جهنمی باشد.

The Island

بهترین کمیک های پسر جهنمی
کمیک های برتر پسر جهنمی
  • سال انتشار : 2005
  • امتیاز : 4.8

این کمیک، جایگزین عالی، برای کسانی است که داستان گیج‌کننده و پیچیده‌ی آرزوی سوم سال 2002 را درک نکرده باشند. این کمیک را نیز مایک میگنولا، خالق پسر جهنمی نوشته است، و برای تکمیل کردن داستان پایانی، پنج سال زمان را خرج نوشتن آن کرد.

داستان اصلی این کمیک، تاریخچه‌ی مخفی از جهان جهنم را به نشان می‌دهد، و این پسر حهنمی است که به دنبال حل معما‌های (بهترین فیلم های جنایی و معمایی 2022) زندگی‌اش در گذشته می‌باشد. موضوعاتی مانند فرشتگان و منشاء حضور خدا، در این کمیک، جوّ ترسناکی را برای خواننده به تصویر می‌کشند.

Hellboy in Mexico

بهترین کمیک های پسر جهنمی
بهترین کمیک Hell Boy
  • سال انتشار : 2010
  • امتیاز : 4.1

این کمیک، شاید یکی از پُر‌شور‌ترین کمیک‌هایی باشد که میگنولا نوشته است. پسر جهنمی در مکزیک، یک تراژدی از وقایعی می‌باشد که در سال 1956 رخ می‌دهد. زمانی که پسر جهنمی به تازگی عضو تیم B.P.R.D شده، و برای مقابله با شیوع حوادث ماوراءالطبیعی (بهترین فیلم های ماوراءالطبیعه 2022) به مکزیک مهاجرت می‌کند.

او در آن‌جا با سه برادر آشنا می‌شود که توسط مریم مقدس فرستاده شده‌اند تا همه‌ی هیولا‌ها را از بین ببرند. این داستان به ظاهر فضای کمدی‌تری (بهترین سریال های کمدی 2022) نسبت دیگر کمیک‌های پسر جهنمی دارد، و نمی‌توان آن را خیلی جدی گرفت.

در بین این کمیک داستان محور، اتفاقات غم‌انگیز و تراژدی ترسناکی (بهترین فیلم های کمدی ترسناک 2021) نیز روایت می‌شود که لحظات تلخ و هیجانی را به تصویر می‌کشد.

The Wolves of Saint August

بهترین کمیک های پسر جهنمی
جدید ترین کمیک Hell Boy
  • سال انتشار : 1994
  • امتیاز : 4.2

گرگ‌های سنت آگوست، بدون شک بهترین کمیک پسر جهنمی است که عنوان دومین مجموعه، از این دنیای گسترده را از آن خود کرده بود. این داستان، از ظرافت دقیق‌تر و منظم‌تری، نسبت به دیگر کمیک‌های پسر جهنمی برخوردار می‌باشد و به عنوان یکی از بهترین داستان‌های اولیه‌ی کمیک نام دارد.

این کمیک، شاید یکی از منحصر‌به‌فرد‌ترین روایات گوتیک باشد که در کمیک‌های پسر جهنمی به تصویر کشیده می‌شود. داستان کمیک درباره‌ی پسر جهنمی و کیت کوریگان است که به شهر گریارت می‌روند، که حیوانی وحشی را پیدا، و نابود کنند. آن‌ها در طول مسیر خود با خون‌آشام‌های (بهترین انیمه های خون آشامی) مختلف و گرگینه‌های وحشی روبرو می‌شوند.

این کمیک، داستانی ترسناک‌تر (بهترین انیمه های ترسناک 2021) و تاریک‌تری را از داستان این نگهبان هیولا بیان می‌کند، که عمق ترس کلاسیک را به رخ بکشد.

The Crooked Man

بهترین کمیک های پسر جهنمی
بهترین کمیک های پسر جهنمی
  • سال انتشار : 2008
  • امتیاز : 4.5

این کمیک، یکی از 10 کمیک ترسناکی (بهترین فیلم های ترسناک ممنوعه جهان ؛ فیلم خیلی ترسناک در حد مرگ) است که تا‌کنون منتشر شده و داستانی عامیانه را از وحشت آمریکایی رقم می‌زند. داستان این کمیک در رابطه با پسر جهنمی است که به کوه‌های آپالاچی ویرجینا می‌رود تا با مردی جادوگر، به اسم تام فرل ملاقات کند. این کمیک فضا‌سازی بسیار تاریک و وحشتناکی دارد که به ندرت نور را خواهید دید.

Almost Colossus

بهترین کمیک های پسر جهنمی
برترین کمیک های پسر جهنمی
  • سال انتشار : 1997
  • امتیاز : 3.9

این کمیک، ادامه‌ی داستان “شیطان را بیدار کنید” را نشان می‌دهد که یکی کمیک های برتر پسر جهنمی است. در این داستان، ادامه‌ی احضار شیاطین به تصویر می‌کشد که دنباله‌ی دردسر‌ها نسخه‌ی پیشین آن است.

در این کمیک نیز، پسر جهنمی به همراه کیت کوریگان متوجه می‌شوند که روحی که احضار کرده‌اند، در حال مرگ است، و آن‌ها سعی می‌کنند با برگرداندن قدرت‌های زندگی او، یکی از مهیج‌ترین و جذاب‌ترین کمیک‌های فانتزی (بهترین انیمه های فانتزی) تاریخ را رقم بزنند. داستان این کمیک، بسیار شباهت زیادی به داستان کتاب فرانکشتاین دارد، و اگر شما از آن کتاب خوشتان می‌آمد، عاشق این کمیک می‌شود.

The Third Wish

بهترین کمیک های پسر جهنمی
بهترین کمیک های پسر جهنمی
  • سال انتشار : 2002
  • امتیاز : 4.3

مایک میگنولا، در ادامه‌ی داستان کرم فاتح، تصمیم گرفت پسر جهنمی را به آفریقا بفرستد، و ادامه‌ی ماجراجویی (بهترین فیلم های ماجراجویی 2022 و 2021) آن را در آن‌جا رقم بزند. او در آفریقا با 3 پری دریایی جادوگر آشنا می‌شود، و آن‌ها او را اسیر می‌کنند. هدف آن 3 جادوگر، ایجاد آخرالزمان (بهترین فیلم های آخرالزمانی 2022) است که پسر جهنمی سعی دارد جلوی آن‌ها را بگیرد.

این کمیک، یک داستان پیچیده، خیره‌کننده را به تصویر می‌کشد که روایتی از زیر آب را نشان می‌دهد. این اثر هنری از میگنولا، به طور عجیبی آکورد‌های احساسی را با درد پسر جهنمی تلفیق می‌کند و داستانی استثنایی را نشان می‌دهد.

The Corpse

بهترین کمیک های پسر جهنمی
بهترین کمیک های پسر جهنمی
  • سال انتشار : 1996
  • امتیاز : 4.4

از نظر بسیاری هواداران، این کمیک کوتاه بهترین کمیک Hell Boy می‌باشد که تا به امروز منتشر شده است. داستان کمیک دائماً در حال تغییر می‌باشد و به صورتی شگفت‌انگییز، پسر جهنمی را به ایرلند می‌فرستد. این کمیک، در سال 1958، و جایی را بیان می‌شود که پسر جهنمی برای بافتن پدر و مادر یک پسری ناشناس همه‌جا را به دنبال‌شان می‌گردد.

فضایی گوتیک، و طعنه‌آمیزی که از رفتار انسان‌ها در این کمیک گنجانده شده، داستانی جذاب از کمیکی مستقل را از دنیای پسر جهنمی نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

Conqueror Worm

بهترین کمیک های پسر جهنمی
بهترین کمیک های پسر جهنمی
  • سال انتشار : 2001
  • امتیاز : 4.0

یکی دیگر از قوی‌ترین کمیک‌های پسر جهنمی، که رقیب سر‌سختی برای دنیای کمیک‌نویسان بود. در سال 2001، و تنها پس از انتشار یک ماه انتشار توانست به پُر‌فروش‌ترین انیمه‌ی سال 2001 تبدیل شود. این بار پسر جهنمی به شرق اروپا، و اتریش سفر می‌کند تا جلوی جنگ جهانی (بهترین فیلم های جنگ جهانی 2022، 2021 و تمام دوران) را بگیرد. او می‌خواهد با ارتش نازی آلمانی‌ها مقابله کند و جلوی موشک‌اندازی‌های آن‌ها را بگیرد.

پسر جهنمی می‌تواند از آن موشک را به فضا هدایت کند، اما سازمان B.P.R.D تأیید می‌کند که این موشک، در حال برخورد به سیاره‌ی زمین می‌باشد، و ممکن است دنیا را نابود کند. این داستان حماسی (بهترین فیلم های حماسی 2022) دنبال می‌شود، و باعث می‌شود که خواننده، در یک شب این کتاب را تمام کند.

Darkness Calls

بهترین کمیک های پسر جهنمی
بهترین کمیک های پسر جهنمی
  • سال انتشار : 2007/2010/2012
  • امتیاز : 5.0

این کمیک شاهکار از پسر جهنمی، جدید ترین کمیک Hell Boy است که یک سه‌گانه‌ی محشر را دنبال می‌کند. در این داستان، میگنولا تمرکز بیشتری بر روی پیشینه‌ی زندگی این شخصیت دارد و با فلش بک‌هایی که به گذشته‌ی تاریک و پر رمز و رازش می‌زند، داستان را حماسی‌تر جلوه می‌دهد.

روایت به صورت آخر‌الزمانی (بهترین فیلم های آخرالزمانی 2021) و پسا‌ آخرالزمانی (بهترین فیلم های پسا آخرالزمانی 2021) شکل گرفته، و فضایی که در سریال ایجاد شده است بزرگ‌ترین فانتزی مدرن این داستان‌ها را به تصویر می‌کشاند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین کمیک های پسر جهنمی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

پرسش های متداول

تاکنون چند فیلم سینمایی از شخصیت پسر جهنمی ساخته شده است؟

تا به امروز 3 فیلم سینمایی متفاوت از شخصیت پسر جهنمی ساخته شده است.

کمیک‌های پسر جهنمی در چه سالی منتشر شدند؟

پسر جهنمی در سال 1993 اولین کمیک خودش را توسط مایک میگنولا منتشر کرد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *