ویس جنجالی مدیرعامل پرسپولیش ؛ فایل صوتی مدیرعامل پرسپولیس خبرساز شد!

رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس توضیحاتی درباره ویس جنجالی اش و فایل صوتی جر و بحث با هواداران که پخش و خبرساز شد، ارائه داد.

رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس به انتشار ویس جنجالی‌اش واکنش نشان داد. در ادامه با خبر ویس رضا درویش همراه فیگار بمانید.

رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس

فایل صوتی رضا درویش

رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس
ویس جنجالی رضا درویش, فایل صوتی رضا درویش, ویس رضا درویش

ویس جنجالی رضا درویش

مدیرعامل پرسپولیس درباره آخرین وضعیت جذب مهاجم گفت: برای جذب مهاجم مذاکرات خود را آغاز کردیم اما متاسفانه چندین دلال از طرق مختلف قصد ضربه زدن به روند مذاکرات را داشتند و به همین خاطر پروسه جذب یکی از بازیکنان طولانی شده است وگرنه ما هم دوست داریم هرچه سریعتر تیم تکمیل شود و هواداران هم خیالشان راحت شود.

رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس
ویس جنجالی رضا درویش, فایل صوتی رضا درویش, ویس رضا درویش

او ادامه داد: داشتن یک زمین اختصاصی برای تمرینات در این سال‌ها دغدغه اعضای تیم و همچنین هواداران عزیز بود و این اقدام کمک بزرگی به دو باشگاه بزرگ پایتخت است. باز هم از حسن توجه آقای زاکانی تشکر می‌کنم و باید بگویم که در جلسه با ایشان به توافقات دیگری هم دست یافتیم که ان‌شاءالله در آینده‌ای نزدیک این موارد را به مرحله اجرا می‌رسانیم.

مشخص است که اینگونه خبرها و شایعات با چه قصد و نیتی پخش می‌شود و هواداران عزیز ما فریب این جریانات را نخورند. ان‌شاءالله در چند روز آینده اتفاقات خوبی می‌افتد و نگرانی هواداران‌مان هم برطرف می‌شود.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه  کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *