مانوئل فرناندز سپاهان ؛ مانوئل فرناندز در چند قدمی پیوستن به سپاهان!

مانوئل فرناندز سپاهان . مانوئل فرناندز در چند قدمی پیوستن به سپاهان! در ادامه مطلب سپاهان مانوئل فرناندز همراه فیگار باشید.

تیم فوتبال سپاهان این روز‌ها در اردوی ترکیه کار‌های تقویت نفراتش را هم پیگیری می‌کند و با چند گزینه خارجی به توافق رسیده است.

مانوئل فرناندز سپاهان

مانوئل فرناندز در چند قدمی پیوستن به سپاهان!

مانوئل فرناندز, سپاهان مانوئل فرناندز
مانوئل فرناندز, سپاهان مانوئل فرناندز

تیم فوتبال سپاهان اصفهان پس از ناکامی در جذب بافتیمبی گومیس، مهاجم ۳۶ ساله گالاتاسرای، به‌دنبال یک هافبک‌تهاجمی خارجی برای تقویت خط هجومی تیمش است و با یک بازیکن پرتغالی به توافقاتی رسیده است. طبق اطلاعات ایمنا، باشگاه سپاهان اصفهان مذاکرات خود را با این مانوئل فرناندز پرتغالی آغاز کرده است؛ فرناندز رابطه خوبی با خوزه مورایس سرمربی پرتغالی سپاهان دارد و ممکن است، یک پرتغالی دیگر این ‌بار در بین بازیکنان به اصفهان بیاید.

بیشتر بخوانید:

 مانوئل فرناندز در چند قدمی پیوستن به سپاهان!

مانوئل فرناندز, سپاهان مانوئل فرناندز
مانوئل فرناندز, سپاهان مانوئل فرناندز

طبق اعلام روزنامه «رکورد» پرتغال، قرارداد فرناندز امروز شنبه با سپاهان امضا می‌شود و این هافبک ۳۶ ساله آماده می‌شود تا فصل دیگری از دوران حرفه‌ای خود را آغاز کند. فرناندز سابقه بازی در تیم‌هایی چون بنفیکا، پورتموث، والنسیا، اورتون، بشیکتاش، لوکوموتیو مسکو، کایسری اسپور و… را در کارنامه دارد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار مانوئل فرناندز سپاهان سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *