خدمت سربازی کاوه رضایی ؛ مشکلی سربازی دوباره بلای جان استقلال می‌شود؟!

مشکل سربازی کاوه رضایی به یکی از موضوعات داغ بحث در محافل فوتبالی تبدیل شده، آیا خرید جدید استقلال نمی تواند در لیگ برتر آبی پوشان را همراهی کند.

در ساعات گذشته شایعاتی در فضای مجازی دست به دست می‌شود مبنی بر اینکه خرید جدید استقلال به علت مشمول بودن خدمت سربازی نمی‌تواند آبی پوشان پایتخت را در فصل جدید همراهی کند. در ادامه با خبر کاوه رضایی سربازی همراه فیگار بمانید.

سربازی کاوه رضایی

خدمت سربازی کاوه رضایی

سربازی کاوه رضایی
کاوه رضایی سرباز است, خدمت سربازی کاوه رضایی, کاوه رضایی سربازی

کاوه رضایی سرباز است ؟

کاوه رضایی مهاجم ایرانی که چند فصل در لیگ بلژیک توپ زده، با امضای قراردادی رسما به استقلال پیوست. حالا و بعد رسمی شدن این انتقال، برخی منابع مدعی شدند که کاوه رضایی با گذشت از سن ۳۰ سالگی دیگر نمی تواند از قانون معافیت سنی برای ملی پوشان استفاده کند و باید در فصل جدید لیگ برتر سرباز شود.

اما استقلالی‌ها که سال گذشته مشکل سرباز شدن دو مدافع خود را چشیده‌اند، مدعی شدند گه مجوز‌های حضور کاوه رضایی صادر شده و این بازیکن مشکلی برای حضور در جمع آبی پوشان ندارد.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار سربازی کاوه رضایی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه  کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *