بهترین مثلث های عاشقانه در فیلم های درام کره ای از نگاه سایت فیگار

برخی از فیلم‌های کره‌ای هستند که دارای مثلث عشقی هستند و ما در ادامه به بهترین مثلث های عاشقانه در فیلم های درام کره ای خواهیم پرداخت.

مثلث‌های عشقی، در درام‌های کره‌ای، یکی از بزرگ‌ترین موضوعات در این ژانر و گاهی اوقات نقطه اصلی داستان هستند که در این توشتار، بهترین عشق های سه نفره در فیلم های کره ای خواهیم پرداخت.

برترین مثلث های عشق در فیلم کره ای همیشه عاشقانه‌های تپنده و روایت‌های پرپیچ و خم دارند که باعث می‌شود مخاطبان بیشتر به سراغشان بروند. عاشقانه ترین مثلث های عشقی در فیلم های عاشقانه کره ای یکی از بزرگ‌ترین ژانرها و گاهی منبع اصلی درگیری در سریال هستند.

در برخی از دراماتیک ترین مثلث های عاشقانه در آثار کره ای ، شخصیت جدیدی وجود دارد که حتی اگر برای یک قسمت باشد، به عشق خود به یکی از شخصیت‌های اصلی اعتراف می‌کند و قبل از ناپدید شدن دوباره آنها باعث درام می‌شود.

بهترین مثلث های عاشقانه در فیلم های درام کره ای

عاشقانه‌های سه نفره در سینمای کره

شما می‌توانید فهرست بهترین مثلث های عاشقانه در فیلم های درام کره ای را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

مقالات مکمل:

بهترین مثلث های عاشقانه در فیلم های درام کره ای
بهترین مثلث های عاشقانه در فیلم های درام کره ای

برخی از بهترین مثلث‌های عاشقانه درام کره‌ای نیز این سوال را مطرح می‌کنند که کدام یک از این دو علاقه عاشقانه برای شخصیت اصلی مناسب‌تر است. این موضوع، سطحی از تعلیق، دسیسه و انتظار را اضافه می‌کند؛ زیرا دو شخصیت برای عشق و توجه قهرمان داستان مبارزه می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های 2023

بهترین فیلم های کره ای تاریخ سینما

Hwarang: The Poet Warrior Of Youth – Ah-ro, Moo-myung & Sam Maek-jong

بهترین مثلث های عاشقانه در فیلم های درام کره ای
بهترین عشق های سه نفره در فیلم های کره ای

فیلم هوارنگ یک مثلث عشقی گیج کننده (هر چند آزاردهنده) بیشتر دارد، اما با این وجود، این عاشقانه یکی از بهترین مثلث‌های عاشقانه درام کره‌ای است. در یکی از بهترین درام‌های تاریخی کی، آه رو با مو میونگ ملاقات کرده که وانمود می‌کند برادر گمشده‌اش است که در واقع در قسمت اول درگذشت. مو-میونگ و برادر آه-رو دوستان صمیمی بودند و مو-میونگ قبل از مرگ برادر قسم خورد که از او محافظت کند.

تقریباً در همان زمان، آهرو با پادشاه جوان سام ماک جونگ ملاقات می‌کند و عاشق او می‌شود. وقتی مو-میونگ و آه-رو شروع به ایجاد احساسات نسبت به یکدیگر می‌کنند، همه چیز پیچیده و عجیب می‌شود. آهرو فکر می‌کند که عاشق برادرش است و سعی می‌کند جلوی احساسات او را بگیرد.

Oh My Ghost – Na Bong-sun, Kang Sun-woo & Soon-ae

بهترین مثلث های عاشقانه در فیلم های درام کره ای
برترین مثلث های عشق در فیلم کره ای

Oh My Ghost، یکی دیگر از مثلث‌های عاشقانه پیچیده را دارد، اما مطمئناً یکی از بهترین‌ها را در ژانر K-drama است. نا بونگ سان، یک سرآشپز خجالتی و ساکت است که می‌تواند ارواح را ببیند. او برای رئیسش، کانگ سون وو، که او را دوست دارد، چندان قابل توجه نیست. همه چیز وقتی تغییر می‌کند تا اینکه که شبح پر سر و صدا و عجیب و غریب Soon-ae بدن او را تسخیر کند.

این مثلث عشقی گیج‌کننده می‌شود زیرا بینندگان هرگز واقعاً نمی‌دانند سان وو تا آخر کدام دختر را دوست دارد. دختران اغلب مکان خود را عوض می‌کنند. برای پیچیده‌تر کردن مسائل، دوست قدیمی سان وو که احساسات خود را نسبت به او با او در میان نمی‌گذاشت، دوباره وارد تصویر می‌شود و اعتراف می‌کند که اشتباه کرده که درخواست او را رد کرده است.

بیشتر بخوانید:

20 سریال کره ای از نتفلیکس که باید ببینید

بهترین سریال های درام فانتزی کره ای نتفلیکس

Cheese In The Trap – Hong Seol, Yoo Jung & Baek In-ho

بهترین مثلث های عاشقانه در فیلم های درام کره ای
عاشقانه ترین مثلث های عشقی در فیلم های عاشقانه کره ای

Cheese in the Trap، درام اقتباسی دیگری است که بر اساس یک وبتون ساخته شده است و یکی از بزرگترین موارد “سندرم سرب دوم” را نشان می‌دهد. ایده این سندروم این است که بینندگان معمولاً می‌خواهند دختر به پسر دوم برسد.

در این درام چنین است که هونگ سول از یو جونگ خوشش می‌آید، اما یو جونگ محتاط و ساکت می‌باشد و هیچکس نمی‌تواند واقعاً بگوید که او به چه فکری می‌کند. این دو به سرعت با انبوهی از فراز و نشیب‌ها شروع به قرار گذاشتن می‌کنند. در تمام مدت، هونگ سئول به دوست صمیمی سابق یو جونگ، بک این هو نزدیک‌تر می‌شود. با گذشت زمان، او احساساتی نسبت به او پیدا می‌کند، اما او در حال حاضر بیش از حد برروی عشق یو سرمایه گذاری کرده است.

My Girlfriend Is A Gumiho – Cha Dae-woong, Gu Mi-ho & Park Dong-joo

بهترین مثلث های عاشقانه در فیلم های درام کره ای
دراماتیک ترین مثلث های عاشقانه در آثار کره ای

یکی از بهترین مثلث‌های عاشقانه را می‌توان در سریال کمدی عاشقانه My Girlfriend is a Gumiho مشاهده کرد. دانشجوی کالج، چا دائه وونگ آرزوی تبدیل شدن به یک ستاره اکشن را دارد، اما به طور تصادفی گومیهو، به نام گو میهو را آزاد می‌کند که دای وونگ را از سقوط نجات می‌دهد. او از افسانه خودش می‌ترسد و راز او را مخفی نگه می‌دارد.

با این حال، وقتی یک موجود نیمه انسان و نیمه ماوراءالطبیعی که خود را به عنوان یک دامپزشک به نام پارک دونگ جو وارد صحنه می‌کند، همه چیز پیچیده می‌شود. او روندی را به می‌هو می‌گوید که به او اجازه می‌دهد برای همیشه انسان شود، اما کاملاً از گفتن این موضوع غافل شده که در این فرآیند دای وونگ را می‌کشد.

Extraordinary You – Eun Dan-oh, Ha-ru, & Baek Kyung

بهترین مثلث های عاشقانه در فیلم های درام کره ای
بهترین مثلث های عاشقانه در فیلم های درام کره ای

یکی از بهترین فیلم‌های عاشقانه تینیجری نیز یکی از بهترین مثلث‌های عاشقانه را دارد. در این فیلم می‌بینید که دختر دبیرستانی، یون دان اوه متوجه می‌شود که او در واقع در دنیای مخفی و خارق‌العاده کمیک زندگی می‌کند.

او و هر کسی که می‌شناسد، شخصیت‌های کمیکی به نام راز هستند و نویسنده سرنوشتی را برای او رقم زده است که از آن ناراضی می‌باشد. در نتیجه، او به تنهایی به بیرون می‌رود و از نامزدی طولانی‌مدت خود که او را تحقیر می‌کند و داشتن یک بیماری لاعلاج چشم‌پوشی می‌کند.

او و هارو، که در اصل دانشجویانی هستند که تصمیم می‌گیرد که سرنوشت خود را بازنویسی کنند و باید منتظر عواقب آن نیز باشند. دان اوه و هارو عاشق هم می‌شوند، اما وقتی معشوق اصلی دان اوه، متوجه می‌شود که این بیماری اوست که از آن متنفر است و در واقع احساساتی نسبت به او دارد، این موضوع پیچیده می‌شود.

Moon Lovers: Scarlet Heart Ryeo – Hae Soo, Wang So, & Wang Wook

بهترین مثلث های عاشقانه در فیلم های درام کره ای
بهترین مثلث های عاشقانه در فیلم های درام کره ای

یکی دیگر از بهترین مثلث‌های عشقی کره‌ای، فیلم درام تاریخی K-Traveling Moon Lovers: Scarlet Heart Ryeo است. مثلث عشقی پیچیده دیگر، اسکارلت هارت ریو، دو برادر مختلف دارد وانگ سو و وانگ ووک که هردو هه سو را دوست دارند. با توجه به این واقعیت که برادران شاهزاده هستند و پدر آنها، پادشاه، می‌خواهد با او ازدواج کند، این مسئله پیچیده‌تر می‌شود.

هه سو عاشق شده، قلبش می‌شکند، دوباره عاشق می‌شود و یک بار دیگر قلبش شکسته می‌شود. این درام کاملاً غم انگیز است و بینندگان نباید انتظار پایان خوشی داشته باشند.

Our Beloved Summer – Choi Ung, Kook Yeon-soo, Kim Ji-ung & NJ

بهترین مثلث های عاشقانه در فیلم های درام کره ای
بهترین مثلث های عاشقانه در فیلم های درام کره ای

تابستان محبوب ما، که به عنوان اولین سریال اصلی استودیو N در نظر گرفته می‌شود، درباره یک دهه است و یکی از بهترین مثلث‌های عاشقانه را دارد. این سریال، داستان بلوغ چوی اونگ، تصویرگر با استعدادی است که در مدرسه افتضاح بود و دوست دختر سابقش کوک یون سو، که در صدر کلاس بود، اکنون یک متخصص روابط عمومی است.

جدایی این زوج به قدری ویران‌کننده بود که باعث شد به یکدیگر قسم بخورند که دیگر هرگز یکدیگر را نبینند. سرنوشت این زوج، برنامه‌های دیگری داشت که 10 سال بعد مستندی درباره رابطه آنها دوباره ظاهر و در فضای مجازی پخش شد. آنها مجبور می‌شوند به دستور دوست مشترکشان، کیم جی یونگ که از دوران دبیرستان نسبت به یون سو احساساتی داشت روبرو شوند.

Strong Girl Bong-soon – Do Bong-soon, In Guk-doo & An Min-hyuk

بهترین مثلث های عاشقانه در فیلم های درام کره ای
بهترین مثلث های عاشقانه در فیلم های درام کره ای

سریال Strong Girl Bong-soon از جهات مختلفی فوق العاده است. یکی از دلایل فوق‌العاده بودن آن این است که چگونه یکی از بهترین مثلث‌های عاشقانه سه نفره را در تلویزیون مدیریت می‌کند. سریال با دو بونگ سون شروع می‌شود که با قدرتی مافوق بشری متولد شده و عاشق دوست دوران کودکی‌اش که به پلیس تبدیل شده است، می‌شود. اما مشکل اصلی اینجاست که او دوست دختر دارد.

Hometown Cha-Cha-Cha – Yoon Hye-jin, Hong Du-sik & Chang Yeong-guk

بهترین مثلث های عاشقانه در فیلم های درام کره ای
بهترین مثلث های عاشقانه در فیلم های درام کره ای

این سریال، که از نتفلیکس است و زادگاه چا-چا-چا نام دارد، داستان یون هی جین، را در سئول نشان می‌دهد و او را به سمت روستای ساحلی گونگجین هدایت می‌کند و یک مطب در آنجا باز می‌کند. او با مردی در دهکده آشنا می‌شود که نام اصلی او هونگ دوسیک است و این دو شروع به نوشتن یک رمان عاشقانه می‌کنند.

با این حال، مثلث عشقی زمانی اتفاق می‌افتد که چانگ یئونگ گوک متوجه می‌شود که اولین عشقش به شهر برگشته است و سعی می‌کند شجاعت به دست آوردن احساسات دیرینه‌اش نسبت به او را بپذیرد.

Reply 1988 – Choi Taek, Kim Jung Hwan & Sung Deok Sun

بهترین مثلث های عاشقانه در فیلم های درام کره ای
بهترین مثلث های عاشقانه در فیلم های درام کره ای

Reply 1988، مسلماً یکی از بهترین سریال‌ها با بالاترین امتیاز در تمام دوران است. در قسمت سوم سری Reply، دوستان نزدیک چوی تاک و کیم جونگ هوان هر دو دوستشان سونگ دئوک سان را دوست دارند که بسیار ساده لوح است و هر دوی آنها را در نقاط مختلف سریال دوست دارد. این درام بر عواقب انتظار طولانی مدت تمرکز دارد و اینکه چگونه نشان دادن محبت به کسی بهترین اقدام در هنگام رقابت برای عشق است را نشان خواهد داد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین مثلث های عاشقانه در فیلم های درام کره ای سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *