پایان عملیات تجسس ۲۲ قربانی سیلاب استهاب ؛ پیشگیری سیلاب استهبان ممکن بود!

سیلاب در استهبان استان فارس ۲۲ کشته به جا گذاشته است. این اعداد جان‌هایی است که در عصر فناوری قربانی بی‌توجهی به روش‌ها مقابله با سیلاب شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان فارس اعلام کرد: بخشی از پیکر آخرین مفقودی سیل استهبان که دختربچه‌ای یک ساله است، توسط تیم های جستجو و نجات پیدا شد. در ادامه با خبر سیل استهاب فارس همراه فیگار بمانید.

سیلاب در استهبان

سیلاب استهاب فارس

سیلاب در استهبان
سیلاب استان فارس, سیلاب استهاب فارس, سیل استهاب فارس, سیل در استان فارس

سیلاب استان فارس

بارش شدید در شهرستان استهبان حوالی سلطان شهباز در عصر جمعه، ۳۱ تیر منجر به سیلابی در محدوده رودخانه رودبال در استان فارس شد و تا کنون ۲۲ کشته به جا گذاشته است. مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان فارس گفت: حوالی ساعت ۹:۳۰ صبح دوشنبه سوم تیرماه و پس از ۷۵ ساعت تلاش بی وقفه و با رشادت خستگی ناپذیر امدادگران  بخشی از پیکر آخرین مفقودی سیل استهبان پیدا شد.

روستاهای امام زاده سلطان شهباز، باغ شاد، دهویه، بخنو، درب قعله، انجیرک علیا و سفلا، آب بند، بردنو و مهدی آباد از روز گذشته متاثر از سیل و آبگرفتگی در استان فارس بودند.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار سیلاب در استهبان سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه  کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *