خلاصه بازی بارسلونا یوونتوس ؛ الگری و ژاوی در دیداری دوستانه مقابل هم + [فیلم]

خلاصه بازی بارسلونا یوونتوس . شاگردان الگری و ژاوی در دیداری دوستانه مقابل هم صف آرایی کردند. در ادامه مطلب بارسلونا یوونتوس خلاصه بازی همراه فیگار باشید.

بازی دو تیم بارسلونا و یوونتوس در چارچوب مسابقات دوستانه باشگاهی با نتیجه ۲ بر ۲ مساوی به اتمام رسید. عثمان دمبله (۳۴) و (۴۰) برای بارسا و مویزه کین (۳۹) و (۵۱) برای یووه گلزنی کردند.

خلاصه بازی بارسلونا یوونتوس

الگری و ژاوی در دیداری دوستانه مقابل هم + [فیلم]

بارسلونا یوونتوس خلاصه بازی
بارسلونا یوونتوس خلاصه بازی

بارسلونا در مرحله بعدی آماده سازی تور پیش فصل آمریکا در دالاس به مصاف یوونتوس رفت . ژاوی تصمیم گرفت به طور کامل ترکیب بازی را نسبت به الکلاسیکو تغییر دهد. نیکو و کسیه به ترکیب اصلی وارد شدند و سرجی روبرتو به عنوان مدافع راست ظاهر شد. در همین حال خط حمله نیز متشکل از لواندوفسکی , اوبامیانگ و عثمان دمبله بود.

بیشتر بخوانید:

خلاصه بازی بارسلونا یوونتوس

در این بازی ژاوی تصمیم گرفت به پدری و آرائوخو به طور کامل استراحت دهد. بارسلونا از همان دقایق اول بر یوونتوس فشار آورد اما در کل تیم در این نیمه ضعیف کار کرد. با این حال دمبله با شنل ابرقهرمانی ظاهر و بارسلونا را پیش انداخت. در اوایل نیمه دوم یوونتوس گل تساوی را نیز به ثمر رساند اما در ادامه بارسلونا تیم برتر میدان بود و موقعیت های زیادی نیز داشت اما بازیکنان بدشانس بودند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار خلاصه بازی بارسلونا یوونتوس سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *