رابطه بهزاد لیتو با ترلان پروانه لو رفت ؛ هدیه رپر معروف به ترلان پروانه بابت تولدش! [+عکس]

بهزاد لیتو خواننده در اینستاگرامش ویدیویی را به اشتراک گذاشت و با اهنگی تولد ترلان پروانه را تبریک گفت. بهزاد لیتو، با انتشار تِرک «تولد» خبرساز شد.

انتشار دمو آهنگ جدید بهزاد لیتو به نام «تولد» درست یک روز پس از تولد ترلان پروانه موجب لو رفتن رابطه این دو سلبریتی در اینستاگرام شد. در ادامه با خبر ترلان پروانه و بهزاد لیتو همراه فیگار بمانید.

بهزاد لیتو خواننده

بهزاد لیتو و ترلان پروانه

بهزاد لیتو خواننده
رابطه ترلان پروانه و لیتو, بهزاد لیتو و ترلان پروانه, ترلان پروانه و بهزاد لیتو

رابطه ترلان پروانه و لیتو

بهزاد لیتو، خواننده رپ در اینستاگرامش ویدیویی را به اشتراک گذاشت و تولد ترلان پروانه، بازیگر معروف سینما و تلویزیون را تبریک گفت. ترلان پروانه قبل تر با چهره هایی همچون فرشاد احمدزاده و سعید عزت اللهی وارد رابطه شده بود که بعد از مدتی منجر به جدایی شد.

بهزاد لیتو خواننده
ترلان پروانه و بهزاد لیتو, آهنگ جدید بهزاد لیتو, ولد ترلان پروانه, ترلان پروانه و لیتو

در سالیان اخیر، حواشی پیرامون ارتباط او با ترلان پروانه، بازیگر زن ایرانی همواره در فضای مجازی مورد بحث و گفتگو بوده و در این آهنگ نیز به ۲۴ساله شدن او اشاره می‌کند.

ترلان پروانه متولد 18 تیرماه 1377 در شهر شیراز بود که از دوران کودکی تا کنون در عرصه بازیر فعالیت داشته است و تا کنون به عنوان بازیگر سرشناس سینما شناخته میشود.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهزاد لیتو خواننده سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *