تی تی در آستانه ۱۰ میلیاردی شدن ؛ تی تی گیشه خود را از مرز 9 میلیارد تومان عبور داد + [عکس]

تی تی در آستانه ۱۰ میلیاردی شدن . تی تی گیشه خود را از مرز 9 میلیارد تومان عبور داد. در ادامه مطلب گیشه فیلم تی تی همراه فیگار باشید.

فیلم «تی تی» ساخته آیدا پناهنده بعد از گذشت ۲۰ روز از شروع اکرانش در آستانه ورود به باشگاه ده میلیاردی‌هاست.

تی تی در آستانه ۱۰ میلیاردی شدن

تی تی گیشه خود را از مرز 9 میلیارد تومان عبور داد + [عکس]

گیشه فیلم تی تی, تی تی
گیشه فیلم تی تی, تی تی

فیلم «تی تی» که از پانزدهم تیرماه 1401اکران خود را در سینماهای کشور شروع کرده است بعد از گذشت نزدیک به بیست روز گیشه خود را از مرز 9 میلیارد تومان عبور داد. این فیلم با اکران در 398 سالن و در اختیار داشتن 8 هزار 641 سانس موفق شد طی مدت 20 روز 271 هزار و 161 مخاطب را جذب سالن‌های سینما کند.

تی تی طی هفت روز گذشته هم با فروش 2 میلیارد و 692 میلیون تومان توانست جایگاه خود را در رده دوم جدول فروش هفتگی حفظ کند. صدر جدول فروش کماکان در اختیار فیلم «انفرادی» است. این ساخته مسعود اطیابی در هفته جاری موفق شد به گیشه 3 میلیارد و 471 میلیون تومان برسد تا به این ترتیب فروش کل خود را از مرز 53 میلیارد تومان عبور دهد.

بیشتر بخوانید:

تی تی در آستانه ۱۰ میلیاردی شدن

گیشه فیلم تی تی, تی تی
گیشه فیلم تی تی, تی تی

تا روز چهارشنبه چهارم مرداد 1401 ، یک میلیون و 623 هزار نفر به تماشای این فیلم نشسته اند. اکران انفرادی تا روز جمعه هفتم مرداد ماه در 506 سالن ادامه خواهد داشت. با شروع ماه محرم نمایش این فیلم به مدت 11 روز متوقف خواهد شد. «سگ بند» به کارگردانی مهران احمدی هم فروش کل خود را به ۴۰ میلیارد تومان رساند تا جدول رده دوم را در اختیار داشته باشد.

مخاطبان این فیلم از مرز یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر عبور کرده اند. فروش هفتگی سگ بند هم ۵۰۰ میلیون و ۳۴۶ هزار تومان بوده که با این میزان فروش ۱۷ هزار ۱۱۸ نفر به تماشای آن نشسته اند. «علفزار» به کارگردانی کاظم دانشی هم با فروش ۱۴ میلیارد و ۳۳۰ میلیون تومان سومین فیلم پرفروش سال تا اینجاست.

تی تی در آستانه ۱۰ میلیاردی شدن

گیشه فیلم تی تی, تی تی
گیشه فیلم تی تی, تی تی

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار تی تی در آستانه ۱۰ میلیاردی شدن سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *