اولین تریلر رسمی فیلم Oppenheimer کریستوفر نولان منتشر شد + [ویدئو]

اولین تریلر فیلم اوپنهایمر . پخش اولین تیزر فیلم اوپنهایمر به کارگردانی کریستوفر نولان. در ادامه مطلب فیلم اوپنهایمر اولین تریلر همراه فیگار باشید.

انتظارها به پایان رسید و اولین تریلر فیلم اوپنهایمر (Oppenheimer) جدیدترین اثر کریستوفر نولان در دسترس قرار گرفت. این تیزر جذاب را در ادامه تماشا کنید.

بهترین فیلم های 2023 که منتظر دیدنشان هستیم + [تاریخ اکران، تریلر و دسته‌بندی ژانر]

اولین تریلر فیلم اوپنهایمر

اولین تیزر فیلم Oppenheimer کریستوفر نولان منتشر شد + [فیلم]

فیلم اوپنهایمر اولین تریلر
فیلم اوپنهایمر اولین تریلر

 

فیلم اوپنهایمر (Oppenheimer) یکی از جدیدترین فیلم‌های حماسی زندگینامه‌ای محسوب می‌شود که به کارگردانی و تهیه کنندگی کریستوفر نولان ساخته شده است. فیلم اوپنهایمر (Oppenheimer) بر اساس کتاب پرومته آمریکایی، پیروزی و تراژدی جی رابرت اوپنهایمر توسط کریستوفر نولان نوشته شده است. در ادامه اولین تریلر فیلم Oppenheimer را در اختیار شما قرار می‌دهیم.

کاترین اوپنهایمر با نقش‌آفرینی امیلی بلانت در ابتدای تیزر می‌گوید: «جهان در حال تغییر است؛ در حال اصلاح شدن. این فرصت تو است». در انتهای تیزر صدای رابرت داونی جونیور در نقش لوئیس اشتراوس، رئیس وقت کمیسیون انرژی اتمی آمریکا را می‌شنویم که جی. رابرت اوپنهایمر را این‌گونه توصیه می‌کند: «مردی که زمین را جابه‌جا کرد». همان‌طور که در تیزر می‌بینید، کریستوفر نولان بخش‌هایی از فیلم Oppenheimer را به‌صورت سیاه‌وسفید می‌سازد.

بیشتر بخوانید:

 اولین تریلر رسمی فیلم Oppenheimer کریستوفر نولان منتشر شد

در زمان فیلم‌برداری اوپنهایمر، برای نخستین بار از دوربین‌های آیمکس برای این نوع از فیلم‌برداری سیاه‌وسفید استفاده شد. فلورنس پیو، رامی ملک، مت دیمون، بنی سفدی، جاش هارتنت، دین دی‌هان، جک کواید، متیو موداین، آلدن ارنرایک، دیوید کرامهولتز، کنت برانا، دیوید دستمالچیان، دیلن آرنولد، اولی هاسکیوی، کیسی افلک، جیسون کلارک، جیمز دارسی، مایکل آنگارانو، گای برنت، دنی دفراری، هریسون گیلبرتسون، ماتیاس شوایگهوفر و اما دومان از بازیگرهای دیگر فیلم Oppenheimer به شمار می‌آیند. کیلین مورفی که نقش جی رابرت اوپنهایمر را در اثر جدید کریستوفر نولان بازی می‌کند، بارها در فیلم‌هایی همچون اینسپشن و سه‌گانه شوالیه تاریکی با این کارگردان بریتانیایی همکاری کرده است.

اولین تیزر فیلم Oppenheimer کریستوفر نولان منتشر شد

فیلم اوپنهایمر اولین تریلر
فیلم اوپنهایمر اولین تریلر

گویا قرار است فیلم اوپنهایمر (Oppenheimer) در تاریخ 30 تیر 1402 (21 ژوئیه 2023) اکران شود. شرکت یونیورسال پیکچرز اعلام کرده است که فیلم Oppenheimer حداقل 100 روز اکران سینمایی اختصاصی خواهد داشت. در ادامه می‌توانید اولین تریلر فیلم Oppenheimer را مشاهده کنید و از جزئیات بسیاری مطلع شوید.

اولین تریلر فیلم اوپنهایمر

فیلم اوپنهایمر اولین تریلر
فیلم اوپنهایمر اولین تریلر

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار اولین تریلر فیلم اوپنهایمر سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *