ساعت کاری مترو تهران ؛ افزایش ساعت کاری مترو در تهران تا ساعت ۲۴ + [عکس]

ساعت کاری مترو تهران . ساعت کاری مترو در تهران تا ساعت ۲۴ تغییر کرد. در ادامه مطلب مترو تهران ساعت کاری همراه فیگار باشید.

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه به مناسبت ایام سوگواری ابا عبدالله الحسین (ع)، از افزایش ساعت کاری مترو در خطوط درون شهری خبر داد.

ساعت کاری مترو تهران

افزایش ساعت کاری مترو تهران تا ساعت ۲۴ + [عکس]

مترو تهران ساعت کاری
مترو تهران ساعت کاری

شرکت بهره برداری متروی تهران اعلام کرد: به منظور سرویس دهی هرچه بهتر به عزاداران حسینی از امروز چهارشنبه ۱۲ تا پایان روز دوشنبه ۱۷ مرداد سرویس دهی در خطوط یک، دو، سه، چهار، شش و هفت متروی تهران تا ساعت ۲۴ افزایش می‌یابد. بر اساس گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه؛ وی در پایان گفت: تردد مسافران در ایستگاه‌های مترو به صورت لحظه‌ای رصد می‌شود و هر زمان که نیاز باشد قطارهای فوق‌العاده جهت جابجایی بهتر و سریع‌تر مسافران اعزام خواهند شد.

بیشتر بخوانید:

 افزایش ساعت کاری مترو در تهران تا ساعت ۲۴

مترو تهران ساعت کاری
مترو تهران ساعت کاری

به گزارش گروه شهری خبرگزاری، احسان حامد مقدم ضمن تسلیت فرارسیدن ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) گفت: به منظور سرویس دهی هرچه بهتر به عزادارن حسینی از امروز چهارشنبه ۱۲ مرداد تا پایان روز دوشنبه ۱۷مرداد سرویس دهی در خطوط یک، دو، سه، چهار، شش و هفت متروی تهران تا ساعت ۲۴ افزایش می یابد. وی با تاکید بر اینکه اعزام آخرین قطار از ایستگاه های مبدا ساعت ۲۳ خواهد بود خاطرنشان کرد: سرویس دهی در خط پنج، خط فرودگاه امام خمینی و فرودگاه مهرآباد تغییری نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار ساعت کاری مترو تهران سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *